بیگی: مهماندوست به جای رسانه‌ای کردن مشکلات باید با من تماس می‌گرفت

بازیکن تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان درباره شرایط خود در تیم ملی این کشور توضیحاتی را مطرح کرد.

میلاد بیگی ملی پوش تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اختلاف خودش با رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی این کشور بیان کرد: امروز صبح مصاحبه مهماندوست در خصوص خودم و روابطی که با او دارم را در رسانه‌های خواندم. از این موضوع شوک شدم. ادبیات مهماندوست عجیب است. البته طبیعی است کسی که از تیم ملی دور است خبری از موقعیت و اتفاقاتی که داخل تیم ملی رخ می دهد ندارد. همه می‌دانند که بازیکن حرفه‌ای در کمپ تیم ملی حال خوشی را تجربه نمی‌کند.

بهتر بود مهماندوست با من تماس می‌گرفت

او افزود: قطعا فردی مانند من که از این جو فاصله می‌گیرد دیگر ارتباطی هم با افراد داخل این فضا نخواهد داشت. حرف مهماندوست مبنی بر اینکه با او و کادر فنی تیم ملی در ارتباط نیستم کاملا درست است، اما دوست نداشتم این موضوع رسانه‌ای شود و بهتر بود تلفنی حل شود.

بیگی ادامه داد: فعلا با مربیان شخصی کار می‌کنم و خدا را شکر شرایط خوبی از نظر بدنی دارم. تمرینات سنگینی ندارم و شاید در هفته ۴ یا ۵ جلسه تمرین می‌کنم.

بیگی درباره ریزش رقم قرارداد‌ها در لیگ تکواندوی ایران بیان کرد: من موافق اعتراض ورزشکاران هستم و باید نسبت به قرارداد‌ها معترض بود و نسبت به رقم قرارداد‌ها نباید سکوت کرد.  شرایط نسبت به گذشته فرق کرده است و از بعد اقتصادی هم تیم‌ها باید تکانی به قرارداد‌ها بدهند.

او گفت: برای من فرقی ندارد که چه کسی تا چه رقمی قرارداد می‌بندد، اما به نوبه خودم خواستم با سایر ورزشکاران قهرمان همپا شوم. بازیکنان اگر اتحاد داشته باشند قطعا می‌توانند به خواسته خود برسند و اگر تلاشی نکنند باز همین آش و همین کاسه است.

بازیکن تیم ملی جمهوری آذربایجان در انتها گفت: برای آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی بهترین آرزو‌ها را در المپیک ۲۰۲۱ دارم. هر ۲ بازیکنان خیلی خوبی هستند و امیدوارم در توکیو به مدال برسند.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار