ملی پوش تکواندو:

سازمان لیگ تکواندو باید حرف دل قهرمانان را رو در رو بشنود

ملی پوش تکواندو از رئیس سازمان لیگ تکواندو درخواست کرد که برای رفع مشکلات هوگوپوشان جلسه هم اندیشی برگزار کند.

هادی تیران ولی پور ملی پوش تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییر رویه سازمان لیگ تکواندو در عقد قرارداد با بازیکنان این رشته ورزشی عنوان کرد: محسن تمجید رئیس سازمان لیگ تکواندو به تیم‌ها پیشنهاد داده قرارداد‌های شناور با بازیکنان ببندند. سوال من از این مدیر جوان این است که منظور او  از قرارداد‌ شناور چیست؟ وقت ازدواج جوان‌های ما رسیده است، اما نه کاری دارند و نه حرفه‌ای بلد هستند.

تیران ولی پور گفت: قهرمانان  ما همگی صاحب عقل و شعور هستند و به این درجه از عقلانیت رسیده اند که با صحبت‌های فردی جبهه نگیرند. اگر امروز قهرمانان ما حرفی می‌زنند به اختیار خودشان است و از توسط هیچ شخصی تحریک نشده اند و تنها مشکلات را بیان می‌کنند. پیشنهاد من به این مدیر جوان این است که به جای مقابله با ورزشکاران، راهکاری در نظر بگیرد و با دعوت از نماینده تیم ها و شنیدن مشکلات موجود راهکار مناسبی را برای این مشکل اتخاذ کند.

او ادامه داد: به نظر شما با قرارداد‌ شناوری که مدیر سازمان لیگ به آن اعتقاد دارد می‌توان زندگی را چرخاند؟ شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که قیمت اجناس و هزینه‌ها روزانه بیشتر می شود.   ورزشکار ما پاداش قهرمانی خود را بعد از ۲ سال با نرخ سال‌های گذشته  دریافت می‌کند. شاید منظور تمجید از قرارداد‌ شناور این موضوع است.  ما سالی های زیادی همانند یک سرباز برای کشورمان جنگیدیم تا اینکه فقط لحظه‌ای بتوانیم دل مردم را شاد کنیم و پرچم کشورمان را در رویداد‌ها و مسابقات بین المللی به اهتزاز در بیاوریم. منصفانه نیست که تمجید در حق ما اینطور حرف می‌زند.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار