ملی پوش تکواندو:

مبلغ قرارداد تکواندوکاران را مسخره می‌کنند/ برگزاری فشرده لیگ به ضرر بازیکنان است

حسینقلی زاده بازیکن تیم ملی تکواندو درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر توضیحاتی را مطرح کرد.

رامین حسینقلی زاده بازیکن تیم ملی تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کاهش رقم قرارداد‌ بازیکنان در لیگ تکواندو بیان کرد: برگزاری لیگ در هر بازه زمانی نباید تاثیری روی مبلغ قرارداد بازیکنان داشته باشد. با برگزاری فشرده مسابقات ما بازهم کار خود را انجام خواهیم داد. در این شرایط احتمال دارد آسیب بیشتری بینیم و سخت‌تر می توانیم خود را برای بازی بعدی آماده کنیم، چون هیچ استراحتی نداریم.

او ادامه داد: این مبلغ برای قرارداد ورزشکارایی که حداقل یک مدال برون مرزی دارند واقعا کم است. تکواندو  حرفه و هنر است و ما عمر خود را در این حرفه گذاشته ایم. بچه‌ها به ناچار  به کار‌هایی روی می‌آورند که در شان یک ورزشکار حرفه‌ای نیست. وقتی رقم قراردادم را با دوستان و خانواده در میان گذاشتم، بار‌ها مورد تمسخر قرار گرفتم.

حسینقلی زاده درباره موافق یا مخالف بودنش با برگزاری مسابقات لیگ بیان کرد: اگر لیگ برگزار نشود، دیگر دلیلی ندارد بازیکنان تمرین کنند. ورزشکاران  با انگیزه مسابقه دادن، دیده شدن و پوشیدن پیراهن تیم  ملی تمرین می‌کنند. لیگ یکی از با اهمیت‌ترین رویداد‌های داخلی است.   بحث مالی برای ما یک قوت قلب محسوب می‌شود و از آن هزینه‌ تمرین و امرار معاش ورزشکار به دست می‌آید. متاسفانه الزامی برای بستن قرارداد‌ نیست و اگر باشگاه پول ما را ندهد دست ما به جایی بند نیست.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار