آرزوی دیرینه مردم سیستان وبلوچستان با ریل‌گذاری راه آهن چابهار- زاهدان محقق شد

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری گفت: ریل گذاری راه آهن چابهار- زاهدان موجب تحقق آرزوی دیرینه مردم سیستان وبلوچستان شده که از این بابت از دولت قدردانی می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، معین‌الدین سعیدی  نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در دیدار با وزیر راه وشهرسازی در چابهار اظهار داشت: اجرای طرح‌های بزرگ با شرایط اعتباری و تحریم‌ها در استان سیستان و بلوچستان جای تشکر و قدردانی دارد.

او  با اشاره به اینکه در جلسه امروز وزیر راه، بالاخره مطالبه دیرین مردم در زمینه ضرورت توسعه شبکه راه‌ها که قبلا تفاهمنامه آن‌ها بین مجموعه معاونت زیرساخت وزارت راه، سازمان دریانوردی و منطقه آزاد چابهار به امضا رسیده بود، به دستور وزیر تصویب شد که شادمانی هزاران نفر از مردم منطقه را به همراه خواهد داشت.

او  ادامه داد: بر این اساس، توسعه راه از بندر شهید بهشتی تا پلیس راه، کلنگ زنی و در ادامه ایجاد لاین جدید چابهار به کنارک نیز شروع خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری بیان کرد: همچنین مقرر شد تا پایان سال ۳۵ کیلومتر از محور کاروان به کنارک و ۱۵ کیلومتر از محور چابهار به پسابندر اجرایی شود و تا یک ماه دیگر پروژه گواتر به کلانی شروع خواهد شد.

او گفت: تلاش‌ها برای اجرای پروژه تلنگ به قصرقند که بخشی از اعتبارات آن تامین شده است و نیز اصلاح محور قصرقند به نیکشهر ادامه خواهد داشت.

سعیدی از حضور وزیر راه وشهرسازی، استاندار پرتلاش و همه عزیزانی که در این خصوص انجام وظیفه کردند قدردانی کرد و افزود: حضور مسوولان در استان و به ویژه حوزه انتخابیه چابهار موجب خوشحالی مردم شده و اجرا طرح‌ها و کلنگ زنی و افتتاح برخی طرح‌ها خوشحالی را دوچندان کرده است.

وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه وارد کنارک و چابهار شد و ضمن بازدید از طرح‌های زیربنایی تعدادی از طرح‌های عمرانی بندر چابهار را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.