اجرای برنامه بداهه‌نویسی «مشق وحدت علیه استکبار» در شیراز

برنامه بداهه‌نویسی «مشق وحدت علیه استکبار» ۱۳ آبان در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: این برنامه به‌مناسبت سالروز ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و روز جهانی استکبارستیزی در صحن غدیر حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

مجید میکائیلی افزود: با توجه به شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم و هنرمندان در این برنامه تنها از ۶ نفر از خوشنویسان برجسته شیراز حضور دارند و برای کسب فیض و دریافت اثر هنری از خوشنویسان پیشکسوت و بزرگ شیراز نظیر استاد نعمتی و استاد چیزفهم به منزل آنان خواهیم رفت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس، زمان آغاز این مراسم را ساعت ۹ صبح اعلام کرد و گفت: در این برنامه خوشنویسان به کتابت مطالبی در خصوص مبارزه با استکبار جهانی و اشعاری در مدح پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) پرداخته و آثار خود را به مردم شرکت‌کننده در مراسم اهدا می‌کنند.

او با یادآوری اینکه برنامه مذکور با همکاری سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز اجرا می‌شود، گفت: علاوه بر این‌ها به‌همت انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان فارس مسابقه عکس از مراسم ۱۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند عکس‌های خود را برای این انجمن ارسال کنند تا به قید قرعه به برگزیدگان مسابقه جوایزی اهدا کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار