برگزاری جشنواره تئاتر سرو قامتان در فارس

نخستین دوره جشنواره تئاتر سرو قامتان محوریت شهید سیلمانی در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد پور منتصری رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس گفت: نخستین دوره جشنواره تئاتر سرو قامتان به منظور پویایی هر چه بیشتر هنر تئاتر در شیراز برگزار می‌شود که انتظار می رود  آینده روشنی را  در تعامل همه جانبه سازمان های مربوطه با هنرمندان داشته باشیم.

او، بیان کرد: جشنواره تئاتر سرو قامتان در ۴ بخش دفاع مقدس،  شهید قاسم سلیمانی، مدافعان سلامت و بخش آزاد برگزار می‌شود و هنرمندان باید تا ۱۵ آبان‌ماه امسال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان بسیج هنرمندان استان فارس تحویل دهند یا برای اطلاع بیشتر از روند جشنواره به شماره ۰۹۰۳۸۱۴۷۷۰۶ در فضای مجازی تماس بگیرند.

پورمنتصری با اشاره به با اعلام فراخوان جشنواره دفاع عاشقانه در ۲ بخش گرافیک و نقاشی خط، تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به  جشنواره تئاتر سرو قامتان تا ۲۳ آبان ماه امسال است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس، ادامه داد: این آثار در بخش گرافیک و به صورت جداگانه در ۳ بخش طراحی پوستر، نشانه نوشته و تایپوگرافی و تصویر سازی دیجیتال به بخش مسابقه راه پیدا می‌کنند که در بخش نقاشی خط نیز آثار به صورت غیردیجیتال قابل پذیرش است.

پور منتصری، افزود: چهل سالگی دفاع مقدس، پا به پای سردار سلیمانی، گذر از پشت جبهه‌ها تا کمک مومنانه، پرچمداران مقاومت  شهید سلیمانی و از سنگر جبهه‌ها تا سنگر مدافعان سلامت از موضوعات اصلی جشنواره تئاتر سرو قامتان است.

او، اضافه کرد: هنرمندان سراسر استان فارس می‌توانند در رابطه با موضوعات ذکر شده آثار هنری خود را با تاکید بر ارزش‌هایی مانند ایثار، فداکاری، شجاعت و همبستگی ملی ارائه کنند و خلاقیت و نوآوری در ساختار و اصالت طرح و ایده مدنظر شرکت‌کنندگان در جشنواره قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس، اظهار کرد: زمان برپایی نمایشگاه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره هفته بسیج در یکی از نگارخانه‌های معتبر است که هنرمندان برای دریافت اطلاعات تخصصی و  ضوابط و جوایز جشنواره می‌توانند از طریق شماره واتساپ ۰۹۱۷۰۶۲۶۸۲۲ اقدام کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار