گلرو:

باید در سمنان تمرکز مدیریتی بیشتری صورت گیرد

نماینده سمنان در مجلس گفت: تمرکز مدیریتی بیشتری باید در سمنان به عنوان مرکز استان صورت پذیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عباس گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در سیصد و یازدهمین نشست شورای اسلامی شهر سمنان گفت: شهر سمنان نسبت به چند دهه پیش توسعه شهری قابل توجهی داشته و در این سال ها نشاط به ویژه در شب‌های آن بیشتر شده است اما هنوز با آن چه شایسته این شهر است فاصله دارد.

او با اشاره به اهمیت محورهای ورودی در هر شهر گفت: ورودی های شهر سمنان از گذشته تا به حال مناسب نبوده است و باید برای آن برنامه ریزی و طراحی زیبا همراه با ذوق و سلیقه انجام شود.

گلرو ادامه داد: اقدام برای احیای طرح گردشگری آبگرم و آماده سازی جاده دسترسی به آن می تواند از بزرگترین ظرفیت های گردشگری برای این منطقه باشد که با احیای آن می توان اقتصاد گردشگری پویایی را در پیرامون جاده ایجاد شده رقم زد.

نماینده مردم سمنان،مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری مدیران و همراهی شواری شهر و پیگیری های اینجانب در خصوص احیای طرح گردشگری و جاده سازی برای آبگرم می توان جذب حداکثری گردشگر را برای این منطقه به دست آورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شوای اسلامی بیان داشت: تمرکز مدیریتی بیشتر نسبت به شهر سمنان به عنوان مرکز استان باید صورت پذیرد تا با همراهی نخبگان این شهر با هر اندیشه ای آینده بهتر و سودآوری بیشتر برای مردم و منطقه محقق شود.

نماینده مردم سمنان،مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیگیری طرح هایی از جمله تالار مرکزی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گسترش فرودگاه و مجوزهای پرواز به شهرهای تجاری ،تقویت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و جاده سازی آبگرم به صورت جدی در حال انجام است.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار