بهبود اقتصاد استان سمنان با راه‌اندازی پارک اقتصاد دیجیتال و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان

نماینده سمنان در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی پارک اقتصاد دیجیتال و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان به‌عنوان دو عامل موثر در بهبود اقتصاد استان سمنان نام برد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون سیاست خارجی در شورای هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه سمنان با اشاره به تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری به دو مقوله‌ی فرهنگ و اقتصاد بر سرلوحه قرار دادن این دو مهم از سوی مسئولان و دست اندرکاران استان تاکید کرد .

او از دانشگاه سمنان به عنوان یک دانشگاه مادر نام برد و افزود: با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه سمنان به عنوان دانشگاه مادر استان، قرار است که در ذیل کارگروه‌های مشورتی نماینده مردم از نقطه نظرات کارشناسی اساتید این دانشگاه استفاده بهینه شود.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم پرهیز دانشگاه از عملکرد جزیره‌ای، اضافه کرد: دانشگاه نباید جزیره‌ای و به‌دور از مردم و جامعه فعالیت کند.

گلرو ادامه داد: با افتتاح پارک اقتصاد دیجیتال و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، زمینه‌ی مشارکت دانشجویان، اساتید و صاحبنظران در بهبود اقتصاد استان بیش از پیش فراهم خواهد شد.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: اخبار مجلس ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار