استاندار سمنان:

امنیت در استان سمنان مرهون اقتدار نیروی انتظامی است

آشناگر گفت: امنیت کامل در استان سمنان پهناور بدون جانفشانی و تلاش نیروی انتظامی محقق نمی‌شود و این مساله نشان از اقتدار نیروی انتظامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار با فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: تامین امنیت در ابعاد مختلف نظیر امنیت روانی، و آرامش فضای عمومی جامعه از جمله مواردی است که تمامی دست اندرکاران تامین آن از جمله نیروی انتظامی می‌کوشند تا در بالاترین سطح آن را در جامعه اجرا و آرامش مردم را تثبیت کنند.

او وجود پلیس و نیروی انتظامی در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان را مایه آرامش مردم عنوان کرد و افزود: برخورد نیروی انتظامی با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، مورد حمایت تمام مردم است و رضایت آنان را در پی دارد.

استاندار سمنان عنوان کرد: اقدامات پلیس موجب عزت و سرافرازی این نیرو در کشور است و تلاش پلیس در ابعاد مختلف نشان از سختی کار و مسئولیت بالای پلیس بی ادعا است.

آشناگر ادامه داد: پلیس جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف صاحب نظر و دارای برنامه است و حضور پلیس در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، امنیتی نشان دهنده اشراف، قدرت و تسلط پلیس در این مقولات است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.