هماهنگی بین ۲ نهاد خانه و مدرسه موجب سهولت و ارتقای آموزش می‌شود

مدیر آموزش و پرورش ماهشهر گفت: هماهنگی بین ۲ نهاد خانه و مدرسه موجب سهولت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و ایجاد رفتار‌های متعالی در دانش‌آموزان می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هماهنگی بین ۲ نهاد خانه و مدرسه موجب سهولت و ارتقای آموزش می‌شودعبدالخالق درویشی مدیر آموزش و پرورش ماهشهر گفت:  تعامل و هماهنگی به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر میان خانواده‌ها و مدارس برقرار شود و علاوه بر آن آموزش و پرورش بستر و زمینه‌ی لازم این امر را فراهم آورد.

او با بیان اینکه تجدید پیمان ۲ کانون تاثیرگذار بر تعلیم و تربیت نسل آینده یعنی خانه و مدرسه بسیار مهم است افزود: هماهنگی بین خانه و مدرسه، سهولت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در دانش‌آموزان را به دنبال دارد.

درویشی بیان داشت:  اولیای دانش آموزان نیز به اهمیت آن ارتباط با مدرسه واقف شوند و تمایل بیشتری نسبت به این همکاری و همراهی از خود نشان دهند همچنین از مدیران پرتلاش و دلسوز مدارس می‌خواهم زمینه‌ای فراهم آورند تا والدین بتوانند نقش تربیتی خود را به نحوی مؤثر ایفا کنند و از ظرفیت کم نظیر آنان در اموری همچون برنامه‌ریزی، همکاری و مشارکت در اجرای برنامه‌ها و نظارت بر حسن اجرای فرآیند‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار