لزوم توجه به سرویس مدارس در خوزستان

رئیس انجمن اولیا و مربیان خوزستان بر لزوم نظارت و توجه به سرویس مدارس در استان تاکید کرد.

حمید آل کثیر رئیس انجمن اولیا و مربیان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: فرایند آموزشی از نظر ما شامل محیط مدرسه و سرویس دانش آموزان است که این سرویس می تواند( ون، مینی بوس، اتوبوس یا سواری ) باشد.

او افزود: سرویس مدرسه دانش آموزان باید امنیت و اطمینان خاطری را ایجاد کند که در این زمینه دستور العملی در قالب ساماندهی حمل و نقل ارسال شد و باید اجرا شود.

آل کثیر بیان داشت: شرکت های حمل و نقلی برای سرویس مدارس وجود دارد که دارای مجوز های لازم هستند و هرساله فعالیت دارند اما در این میان ماشین های آزاد نیز این کار را انجام می دهند و برای ساماندهی آن ها ما حتما به حمایت خانواده ها نیازداریم.

لزوم تعامل خانواده ها با آموزش و پرورش

رئیس انجمن اولیا و مربیان خوزستان ادامه داد: باید خانواده ها در کنار آموزش و پرورش باشند و نگاه خانواده ها، انجمن اولیا مربیان، تاکسی رانی و آموزش و پرورش حذف سرویس های آزاد باشد چرا که ما هیچ نظارتی و کنترلی روی آن ها نداریم.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما باتوجه به اینکه هیچ شناختی از سرویس های آزادبر نداریم و نیز باتوجه به اینکه هیچ نظارتی بر آنان مترتب نیست لذا به همین منظور تاکید می شود سرویس مدرسه علامت و برچسب مخصوص را داشته باشد و ما انتظار از پلیس راهور و تاکسی رانی برای کمک در این زمینه داریم.

او گفت: برچسب و علامت ممیزی سرویس مدارس هم قابل شناخت برای ما هم پلیس راهنمایی و رانندگی است که در این زمینه پیمانکاران شرکت های حمل و نقل باید همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار