۱۰۰ درصد جمعیت شهری عسلویه از نعمت گاز برخوردار هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری و ۹۹ درصدی جمعیت روستایی شهرستان عسلویه از گاز طبیعی خبر داد.

مسلم رحمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسلم رحمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر بیان کرد: هم‌اکنون هر دو شهر و ۲۱ روستای شهرستان عسلویه از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

او ادامه داد: برای گازدار شدن شهر‌ها و روستا‌های شهرستان عسلویه تاکنون ۳۳۹ کیلومتر شبکه در عسلویه اجرا شده که از این مقدار ۱۰۳ کیلومتر شبکه‌گذاری در شهر‌ها و ۲۳۶ کیلومتر هم در روستا‌ها بوده است و با این مقدار شبکه‌گذاری، ضریب نفوذ گاز شهری به ۱۰۰ درصد و ضریب نفوذ گاز روستایی به ۹۸/۵ درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به تعداد انشعاب‌های نصب‌شده در شهرستان عسلویه، عنوان کرد: تاکنون ۸ هزار و ۵۰۴ انشعاب در این شهرستان نصب شده که از این تعداد ۳ هزار و ۴۴۶ انشعاب در روستا‌ها و ۸ هزار و ۵۰۴ انشعاب در شهر‌ها بوده است.

رحمانی افزود: تعداد مشترکان شهرستان عسلویه، ۸ هزار و ۹۵۳ مشترک است که از این تعداد، ۵ هزار و ۷۹۵ مشترک شهری و ۳ هزار و ۱۵۸ مشترک روستایی هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.