حفاظت از محیط زیست پیرامونی یکی از اولویت‌های نیروگاه اتمی بوشهر است

مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر گفت: به پایش‌های زیست محیطی در فعالیت‌های نیروگاه اتمی بسیار توجه می‌شود و حفاظت از محیط زیست پیرامونی نیروگاه همیشه یکی از اولویت‌های مهم بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر به همراه دیگر مسئولان و کارشناسان این اداره کل از مرکز پایش زیست محیطی نیروگاه اتمی بوشهر برای بررسی مسائل زیست محیطی نیروگاه اتمی، بازدید کردند.

 فرهاد قلی نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، هدف از این بازدید را اطلاع از نحوه پایش‌های زیست محیطی فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای بوشهر عنوان کرد و افزود: اندازه گیری‌های دقیقی با استفاده از دستگاه‌های سنجش و پایش نوین در سطح استاندارد‌های روز بین المللی در حال انجام است.

او با اشاره به ساخت واحدهای جدید نیروگاه بیان کرد: باتوجه به نظارت‌های زیست محیطی تلاش بر این است که وفق قوانین و مقررات از هرگونه آسیب به محیط زیست جلوگیری شود که در این زمینه تفاهم‌نامه همکاری بین نیروگاه هسته‌ای بوشهر و اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر برای هماهنگی در پایش‌های زیست محیطی منطقه منعقدخواهد شد.

مسعود نصوری مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر نیز گفت: حضور کارشناسان خبره و پایش‌های زیست محیطی در فعالیت‌های نیروگاه اتمی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، تا آن جا که حفاظت از محیط زیست پیرامونی نیروگاه همیشه یکی از اولویت‌های مهم بوده و در همین زمینه یک مرکز پایش زیست محیطی نوین جدید در واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.