مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم؛

۸۵۰۰ مشترک به مشترکان برق قم افزوده شد

آهنین پنجه گفت:۵۸۳ هزار و ۲۹۳ مشترک در قم از خدمات برق بهره‌مند هستندکه از این تعداد هشت هزار و ۴۶۷ مشترک در نیمه نخست امسال به مشترکان برق استان اضافه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهدی آهنین پنجه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم با اشاره به عملکرد این شرکت در ۶ ماهه نخست امسال همچنین گفت: متوسط زمان واگذاری انشعاب از شبکه موجود طی نیمه نخست امسال پنج روز بوده و این در حالی است که برای ارائه این خدمت هفت روز هدف گذاری شده است که با اهتمام همکارانمان توانستیم ۲ روز زودتر از هدف‌گذاری واگذاری انشعاب به متقاضیان را داشته باشیم.

آهنین پنجه همچنین احداث ۶۴ کیلومتر شبکه برق فشار متوسط و ضعیف و هوایی و زمینی در قم طی ۶ ماهه اول سال ۹۹ را مورد توجه قرار داد و گفت: در این مدت ۲۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی جدید احداث شده و طول شبکه فشار ضعیف استان در پایان شهریورماه به سه هزار و ۸۷۶ کیلومتر رسید.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم همچنین با اشاره به احداث ۳۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی جدید در ۶ ماهه نخست امسال افزود: در پایان این مدت، طول شبکه فشار متوسط به چهار هزار و ۱۳۹ کیلومتر افرایش یافت که با احتساب آن مجموع طول شبکه فشار ضعیف و متوسط استان در حال حاضر هشت هزار و ۱۵ کیلومتر است.

آهنین پنجه با اشاره به نصب و بهره‌برداری از ۱۲۶ دستگاه ترانس عمومی جدید به ظرفیت ۱۹.۲۲ مگاولت آمپر در نیمه نخست امسال یادآور شد: با بهره‌برداری از ترانس‌های جدید، مجموع ترانس‌های عمومی استان به هفت هزار و ۶۲۴ دستگاه به ظرفیت ۱۷۹۰ مگاولت آمپر ارتقا پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم با اشاره به نصب تعداد ۷۲۷ چراغ جدید روشنایی معابر طی این مدت خاطر نشان کرد: مجموع چراغ‌های روشنایی معابر ۱۰۶ هزار و ۱۷۷ است که طبق برنامه معابر جدید نیز از چراغ روشنایی بهره‌مند می‌شوند.

او اضافه کرد: با احداث هشت فیدر جدید ۲۰ کیلوولت، مجموع فیدر‌های فشار متوسط عمومی استان ۲۰۶ مورد می‌باشد.

آهنین پنجه از نصب ۸۲۰ پایه فشار متوسط و ۱۸۱ پایه فشار ضعیف خبر داد و گفت: در حال حاضر مجموع پایه‌های فشار متوسط و ضعیف استان قم ۱۴۸ هزار و ۹۳۵ پایه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار