انجام عقب‌نشینی برای املاک نوساز در شهرکرد ضروری است

کلیات پیشنهاد شهرداری مبنی براینکه افرادی که برای نوسازی ملک خود اقدام می‌نمایند باید عقب‌نشینی لازم را براساس قوانین شهرداری انجام دهند و برای نقل و انتقال ملک عقب‌نشینی ضرورتی ندارد، توسط اعضای شورای اسلامی شهرکرد تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در نشست علنی شورا با اشاره به ارائه خدمات شهری توسط شهرداری اظهار داشت: هم اکنون ارائه خدمات شهری توسط شهرداری به نحو احسن در حال انجام است و در صورت نیاز می‌توان از شهرداری‌های دیگر کمک گرفته شود تا در اسرع وقت براساس ضوابط و مقررات شرکت جدید انتخاب شود.

او ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری جهت تخریب ملک تجاری در خیابان ملت افزود: اجرای حکم برای افرادی که تخلف کرده و بدون پروانه ساختمانی اقدام به ساخت و ساز نموده و عقب‌نشینی نمی‌کنند توسط شهرداری امری ضروری است.


بیشتر بخوانید


رئیسی اضافه کرد: با توجه به اینکه فصل بارندگی‌ها است و امکان آبگرفتگی معابر وجود دارد می‌طلبد لایروبی جوی‌ها و جداول سریع‌تر پایان یابد.

او با اشاره به نوسازی سینما بهمن ادامه داد: برای نخستین بار است که نوسازی سینما در حال انجام است و باعث ایجاد تغییر و تحولات اساسی شده است.

مصطفی حیدری عضو شورای اسلامی شهرکرد در ادامه نشست با اشاره به ایجاد تحول اساسی در سینما بهمن گفت: کار بزرگی در سینما انجام شده و برای آنکه بتوانیم بخشی از مشکلات این افراد را رفع نماییم می‌طلبد در راستای کمک به آن‌ها اقدامات لازم انجام شود چرا که یک کار فرهنگی بزرگ در شهر انجام شده است.

حمید فتح‌اللهی عضو شورای اسلامی شهرکرد در ادامه نشست با بیان اینکه احداث سالن‌های چندمنظوره در سینما بهمن کار بسیار شایسته‌ای است، بیان کرد: نبود پارکینگ یکی از عوامل محدودکننده برای سینما است که باید در راستای تأمین پارکینگ تدابیر لازم اتخاذ گردد.

مرجان دادایی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شهرکرد در ادامه نشست با اشاره به وجود املاکی در طرح تعریض معابر بیان کرد: در شیوه‌نامه آمده است که افرادی که به‌دنبال نقل و انتقال و یا نوسازی ملک‌شان هستند باید حقوقات شهرداری برای عقب‌نشیی را پرداخت نمایند که برخی از شهروندان در حال حاضر قصد عقب‌نشینی ندارند و تنها هدفشان یک نقل و انتقال است بنابراین می‌طلبد تا در مورد اصلاح این شیوه‌نامه شورای اسلامی شهر تصمیمی اتخاذ تا مشکل مردم در این‌خصوص رفع شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار