در تقسیمات کشوری تابع تصمیمات قانونی هستیم/ انتقال آب، شهرکرد را با مشکلات بیشتر مواجه می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: در بحث تقسیمات کشوری تابع تصمیمات قانونی هستیم و از قانون عدول نمی‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در نشست علنی شورا با اشاره به دغدغه‌های چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از اینکه فرخشهر به شهرستان تبدیل شود بسیار خرسند هستیم، اما هر تصمیمی در تقسیمات کشوری گرفته شود می‌پذیریم و کسی نباید در این امر دخالت داشته باشد.

او افزود: انتقال آب از شهرکرد یکی‌دیگر از دغدغه‌های مردم می‌باشد و با توجه به اینکه شهرکرد با مشکل کم‌آبی مواجه است انتقال آب مشکلات بسیاری ایجاد خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


رئیسی با اشاره به مشکلات دشت شهرکرد اضافه کرد: همانگونه که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به صورت جهادی به مشکلات استان ورود پیدا کرده است می‌طلبد برای دشت شهرکرد هم تدابیری اتخاذ شود.

او ادامه داد: شهرکرد تابلوی تمام نمای توسعه استان است و باتوجه به اینکه از تمام اقوام در شهرکرد سکونت دارند باید اهتمام ویژه نسبت به رفع مشکلات شهرکرد داشته باشیم.

رئیسی با اشاره به انجام کار خدمات شهری توسط شهرداری گفت: در شرکت قبلی مشکلاتی وجود داشت که به دلیل عدم نظارت به وجود آمده است بنابراین امروز باید نظارت بر کار داشته باشیم و با افراد متخلف برخورد شود تا مشکلی به وجود نیایید.

او با اشاره به ساخت و ساز‌های انجام شده در شهرکرد خاطرنشان کرد: ساخت و ساز‌های زیاد و احداث ساختمان‌های بلند مرتبه به علت جمعیت زیاد است، اما شهرکرد را نباید هم‌تراز با شهر‌های دیگر دانست چراکه با مشکلات عدیده‌ای مواجه است.

رئیسی افزود: اعتقاد داریم مشی اصلی برای همه قانون است و نباید از قانون عدول کرد، اما در برخی مواقع حقوق مردم در گردونه‌هایی قرار می‌گیرد که باید ما از آن‌ها دفاع کنیم.

طیبه شریفی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه با اشاره به مشکل بیکاری در استان بیان کرد: بسیاری از مشکلات از جمله طلاق و اعتیاد در استان به علت بیکاری است که می‌طلبد در این راستا همدل و همراه باشیم تا مشکلات بیکاری رفع شود.

او با اشاره به اهمیت ایجاد صنعت توریست در استان گفت: استان ما از لحاظ آب و هوا و خاک دارای موقعیت خوبی است که باید موضوع صنعت توریست پیگیری شود.

شریفی با اشاره به مشکلات آبی استان خاطرنشان کرد: ایجاد چاه‌های جذبی یکی از طرح‌هایی است که می‌توان در راستای رفع مشکلات آبی استان مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار