انجام ۷۲۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه محصولات لبنی در استان سمنان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در یک ماه گذشته ۷۲۰ مورد بازدید از مراکز عرضه لبنیات و خوار و بار در سراسر استان سمنان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی یحیایی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در حاشیه بازدید اعضای کمیته نظارت و ارزیابی ستاد استانی مبارزه با کرونا از چند واحد صنفی و فروشگاه های زنجیره ای در سمنان گفت: یک ماه اخیر با وجود نوسان قیمت در محصولات لبنی مانند شیر، کره و پنیر، نظارت بر مراکز عرضه لبنیات و خوار و بارفروشی به منظور حفظ آرامش بازار افزایش یافت.

او افزود: در این مدت و طی بازرسی های صورت گرفته ، ۳۲ پرونده در زمینه تخلف واحدهای عرضه محصولات لبنی در استان تشکیل به مراجع قضایی معرفی شد و نظارت‌ها همچنان با جدیت برای برخورد با متخلفان ادامه دارد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: نظارت بر واحدهای صنفی برای جلوگیری از تخلف افزایش قیمت افزایش یافته است.

او اظهار داشت: بیشترین تخلفات در بازرسی ‌های انجام شده از مراکز عرضه شیر و محصولات لبنی در یک ماه گذشته در استان سمنان در زمینه گرانفروشی، فقدان فاکتور خرید و فقدان درج قیمت بر روی کالا بود.

مهدی یحیایی تاکید کرد: شهروندان هر گونه تخلف را برای رسیدگی می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان برای پیگیری گزارش کنند.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار