مدیران دستگاه اجرایی از ظرفیت گردشگری شهمیرزاد استفاده کنند

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: جذب گردشگر و توریست بستر رونق اقتصادی را فراهم می‌کند و لازم است مدیران دستگاه اجرایی از ظرفیت گردشگری شهمیرزاد استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در آئین افتتاح پیست دوچرخه‌سواری و مسیر پیاده‌روی سلامت شهمیرزاد گفت: اجرای طرح‌های گردشگری در مرکز تجاری شهرستان مهدی‌شهر پیگیری می‌شود و جذب گردشگر و توریست به این منطقه بستر لازم برای ایجاد رونق اقتصادی را فراهم می‌کند.

او با تأکید بر اینکه هدف اصلی شهرداری‌ها، خدمت مؤثر به مردم است،افزود: گستره فعالیت شهرداری، بسیار گسترده بوده و بخش زیادی از نیازهای اجتماعی جامعه را در برمی‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه شهرداری مسئول عمران، آبادانی، توسعه، اقتصاد شهری، سیاست و مباحث اجتماعی است، تصریح کرد: تمام این مؤلفه‌ها باید در یک قاب و پنجره واحد باید در معنای خدمت مؤثر و همه‌جانبه به مردم قرار گیرد.

فخری با اشاره به اینکه شهمیرزاد ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه گردشگری دارد، بیان کرد: مرکز تجاری شهمیرزاد قابلیت مطلوبی برای تبدیل‌شدن به برند این شهر به‌عنوان مکان گردشگری دارد.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار