برترین‌های اولین وبینار ایده شو شهری مشخص شدند

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد از انتخاب برترین ایده‌های اولین وبینار ایده شو شهری با محوریت حمل و نقل هوشمند و پایدار خبر داد.

مجید بیکی، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به برگزاری اولین رویداد ایده‌شو شهری با محوریت حمل و نقل هوشمند و پایدار به صورت مجازی با همکاری دانشگاه یزد، گفت: بیش از ۴۰ ایده از سوی دانشجویان، شرکت‌های فنی، تخصصی و شهروندان به دبیرخانه ایده شو ارسال شد که از سوی هیئت داوران ۱۰ ایده با اولویت اول انتخاب شد.

او افزود: از بین ده ایده منتخب پس از بحث و بررسی سه ایده به عنوان ایده برتر انتخاب شد.

بیکی اضافه کرد: ارزیابی و بررسی راهکار‌های مناسب هوشمند سازی حمل و نقل اینوباس، طرح اپلیکیشن آموزش ترافیک برای کودکان و نوجوانان و سامانه هدایت مسیر برای خودرو‌های امدادی به عنوان سه ایده برتر، از سوی داوران انتخاب شدند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ادامه داد: این رویداد با هدف معرفی نیاز‌های فناورانه شهرداری و بهره گیری از ایده‌های خلاقانه برای رفع آن‌ها برگزار و ضمن معرفی ایده‌های برتر و اهداء جایزه به نفرات برگزیده از مزیت حمایت مالی از سوی پیاده سازی ایده‌ها نیز برخوردار شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار