رزم حسینی به سوالات کمیسیون جهش و رونق تولید پاسخ داد

وزیر پیشنهادی صمت در کمیسیون جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی شرکت کرد و به سوالات نمایندگان پاسخ گفت.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت با شرکت در کمیسیون جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در پاسخ به سوال کمیسیون درباره ناهماهنگی بین بانک مرکزی و وزارت صمت و تأثیر آن بر تولید و سرمایه گذاری در کشور گفت: هماهنگی حداکثری بین وزارتخانه‌های صمت، امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی و بانک مرکزی یک ضرورت جدی و قطعی است و در صورت ایجاد هماهنگی می‌توانیم چشم انداز روشنی پیش رو داشته باشیم.

وزیر پیشن‌های صمت تاکید کرد که این هماهنگی با کمک و حمایت مجلس ممکن است و وزارت صمت آماده است تا گام‌های نخست در این مسئله مهم را بردارد.

رزم حسینی همچنین در خصوص قوانین مزاحم تولید گفت: نتایج بررسی‌های ۷ ساله ما در این حوزه آماده است و این گزارش را روز سه شنبه به کمیسیون ارائه خواهد داد.

سیدشمس الدین حسینی در جمع بندی این نشست خاطرنشان کرد: امیدواریم با اخذ رأی اعتماد از مجلس نخستین اقدام مشترک وزارت صمت با کمیسیون رونق تولید، رفع موانع تولید و سرمایه گذاری باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار