واعظی: دولت به توانمندی رزم‌حسینی اعتقاد دارد

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: گزینه بسیار توانمند و کارنامه‌داری از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صمت به مجلس معرفی شده است.

به گزارش  حوزه دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به گستره وسیع مأموریت‌ها و شرح وظایف از نقاط بسیار کلیدی دستگاه اجرایی است. این وزارتخانه علاوه بر حوزه صنعت و معدن نقش بسیار مهمی در مدیریت بازار دارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: تنظیم بازار جزو نیاز‌های اساسی این روز‌های کشور است و از همین رو تعیین تکلیف وزارت صنعت، معدن و تجارت برای دولت و شخص رئیس جمهوری فوق العاده حائز اهمیت و برای کشور بسیار ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه جمع‌بندی‌ها برای انتخاب وزیر پیشنهادی به نتیجه رسیده و گزینه بسیار توانمند و کارنامه‌داری از سوی رئیس جمهوری به مجلس معرفی شده است هم رئیس جمهوری و هم مجموعه دولت به صلاحیت و توانمندی علیرضا رزم‌حسینی ایمان و اعتقاد کامل دارند.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: امیدواریم ایشان با کوله‌باری از تجربه و کارنامه قابل قبولی که در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری از جمله در سمت استانداری دو استان مهم کرمان و خراسان رضوی دارند، با اعتماد نمایندگان ملت، راهی وزارت صنعت، معدن و تجارت شوند و این وزارتخانه با تمرکز و ظرفیت کامل در مسیر حل مشکلات مردم فعال شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار