رئیس اتاق اصناف مشهد:

امسال نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کشور نداریم

جشنواره فروش ویژه نوروزی نمایشگاهی به وسعت تمام ایران است اما امسال نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کشور نداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: هرسال نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در دو مقطع پاییزه و بهاره برگزار می‌شد و همیشه انتقادات و ایراداتی نسبت به این نمایشگاه از نظر نوع، کیفیت و تراکم بازدید کنندگان وجود داشت.


او افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا اتفاقات جدیدی در دنیا و کشور ما رقم خورد، زندگی و عادات با رفتار‌های گذشته متفاوت شد، نمایشگاه بهاره مانند سال‌های قبل برگزار نمی‌شود، ما به نمایشگاهی به وسعت ایران رسیده‌ایم.


رئیس اتاق اصناف مشهد ادامه داد: در تمام فروشگاه‌هایی که امکان فروش فوق العاده هست، تخفیف سالیانه با پیشنهاد اتحادیه اعمال خواهد شد. کالا‌های مورد نیاز مردم برای عید مانند: کیف، کفش، آجیل، شیرینی و ... در داخل تولید و هیچگونه کمبودی نسبت به آن نداریم.


بنانژاد بیان کرد: هیئت اجرایی کشوری، استانی و شهرستانی تشکیل شده است که کاملاً اتحادیه محور هستند. اتحادیه‌ها کنترل را در دست گرفته و بر قیمت گذاری نظارت و بازرسی می‌کنند و هر جا تخلفی احساس شود، ورود و برخورد می‌شود.


او تصریح کرد: واحد‌های صنفی که به صورت غیر حضوری و الکترونیکی کالای خود را بفروشند، تشویق و ترغیب شده و یک وب اپلیکیشن ایجاد شده که مردم کالاهایشان را پیدا و از طریق این سامانه خریداری می‌کنند و تا جایی که امکان دارد مردم از حضور در بازار خودداری کنند.

انتهای پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.