آغاز طرحهای نوروزی اتاق اصناف مشهد

رئیس اتاق اصناف مشهد از آغاز طرحهای نوروزی سال ۹۷ و پیشگیری از تخلفات خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمود بنا نژاد رئیس اتاق اصناف مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بازرسی و نظارت اتاق اصناف در ۵ گام انجام خواهد شد و تمرکز اتاق اصناف در اجرای طرح ها بر روی پیشگیری از تخلفات است.

وی با اشاره به این که طرح نظارتی ثامن از ۱۰اسفند ماه تا ۱۵ اسفند ماه آغاز خواهد شد افزود: نمایشگاه بهاره از ۱۱ اسفند تا ۱۸ اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد با هزار و صد غرفه در حوزه های پوشاک، کیف ، کفش و آجیل و خشکبار برپا شده است .

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: قیمت کالا ها در نمایشگاه بهاره ده درصد ارزان تر است و فروشندگان باید کالا را با همان قیمتی که مورد تایید است بفروشد.

بنا نژاد با اشاره به این که اپلیکیشن بالون اصناف به منظوردریافت شکایات و نظرات مردم طراحی شده است  افزود: طرح مجاورین از ۱۵ اسفند تا ۲۹ اسفند اجرا می شود ، هم چنین از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین نیز طرح زائرین در حوزه های سلامت،کالاهای اساسی، زیارت ، فنی و خدماتی اجرا می شود

رئیس اتاق اصناف مشهد در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر طرح ویژه اصناف در ارتباط با سوغات زیارت گفت : نمایشگاه سوغات شهر مشهد از ۳ فروردین تا ۷ فرودین ماه ۹۷ برای زائران برپا می شود و همه کالا های ایرانی و سوغات شهرهای استان به فروش می رسد و نظارت دقیقی روی آن انجام می شود.

علی باخرد معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی هم در این نشست با اشاره به اینکه واحد های صنفی در ایان نوروز فعال هستند گفت: میوه تنظیم بازار از دهه سوم اسفند تا انتهای فروردین سال ۹۷ توضیع خواهد شد.

انتهای پیام//ز.ی

 

برگزاری نشست طرح های نوروزی اتاق اصناف مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.