ادامه تمدید قرارداد‌ها در تیم هندبال شهید شاملی

دو مربی و دو بازیکن هندبال شهید شاملی کازرون، یک فصل دیگر با نماینده لیگ برتری فارس به توافق رسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هجده روز به آغاز لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور باقیمانده و تیم شهید شاملی کازرون یکی از تیم‌هایی است که نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر و تمدید قرارداد با مهره‌های تاثیرگذار فصل پیش خود موفق ظاهر شده است.

در همین خصوص مهدی خجسته و فردین شاملی بعنوان مربی و سجاد مرتضویان و مصطفی شیرازی مقدم بعنوان بازیکن برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون تمدید کردند.

سی و سومین دوره مسابقات دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور قرار است از هجدهم مهرماه با حضور ۱۲ تیم در دو گروه شش تیمی و بصورت دوره‌ای به میزبانی تهران برگزار شود که تیم شهید شاملی کازرون بعنوان نائب قهرمان فصل پیش در گروه نخست با تیم‌های پرسپولیس بهبهان، ذوب آهن اصفهان، زاگرس اسلام آباد غرب، ستارگان دشتستان و پاس ناجا قم رقابت خواهد کرد.

در گروه دوم هم تیم‌های کیمیا کاشت کردستان، صنعت مس کرمان، فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس، پرواز هوانیروز و فراز بام خائیز دهدشت حضور خواهند داشت.

پاکدل رئیس فدراسیون هندبال از اضافه شدن دو تیم نفت و گاز گچساران و نماینده اراک به این مسابقات نیز خبر داد که در صورت انجام این موضوع، لیگ برتر هندبال مردان ۱۴ تیمی می‌شود.

او،گفت: بعد از اخذ مجوز‌های برگزاری لیگ برتر در بخش مردان از سوی فدراسیون از ستاد مقابله با کرونا در ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی در صدد هستیم برای سلامتی ورزشکاران هندبال و خانواده‌های آنان که در اهم وظایف ما قرار دارد، نسبت به اجرای پروتکل‌ها نهایت دقت و سخت گیری را داشته باشیم و در همین رابطه بخشنامه‌ای را برای باشگاه‌ها ارسال کردیم و از آن‌ها خواسته ایم که روز‌های دوم و ۱۳ مهرماه تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی تست PCR را انجام دهند و روز هفدهم مهر که به تهران عزیمت کردند باید هر دو جواب این آزمایش‌ها را داشته باشند و متعاقب آن با آزمایشگاهی در تهران هم صحبت کرده ایم که در همان روز مجدد تست بدهند تادر صورت منفی شدن آن اجازه حضور آنان در فصل جدید لیگ برتر را بدهیم.

گفتنی است لیگ برتر هندبال بانوان هم طبق اعلام فدراسیون هندبال از ۲۷ مهر رسما آغاز بکار می‌کند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.