گام دوم انقلاب نقشه راه کشور در تداوم حرکت انقلاب است

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: گام دوم انقلاب نقشه راه برای اداره کشور است و نقش مهم و اساسی در تداوم حرکت انقلاب دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقیافزود: حوزه علمیه و تک تک طلاب در تبیین، تشریح و نهادینه سازی این منشور گام دوم انقلاب نقش تاثیرگذاری دارند.

او توجه به جوانان را از نکته‌های مهمی دانست وگفت: رهبر فرزانه انقلاب در این بیانیه تاکید بسیاری بر این موضوع دارند چراکه جوان با یک محبت کوچک جذب می‌شود.

او با اشاره به حضور سربازان درنیرو‌های مسلح بیان کرد: اگر این جوانان در محیط خانواده یا مدرسه یا دانشگاه خوب تربیت نشده اند اخرین پل نیرو‌های مسلح است و باید با تمام توان برای تربیت آن‌ها همت گماشت.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: باید روز به روز افزایش معنویت و توجه به امر تربیت دینی در نیرو‌های مسلح مورد توجه قرار گیرد و به بصیرت در کنار آن توجه ویژه شود چراکه اگر بصیرت در جامعه افزایش یابد جلوی انحراف گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: در فتنه ۸۸ دیدیم خیلی از خواص و عوام جامعه ناخواسته و به علت نداشتن بصیرت در دام دشمن افتادند، ولی در ۹ دی خیلی از این افراد برگشتند.

او اهمیت به خانواده را از دیگر نکات مود توجه عنوان و بیان کرد: روحانیون در فضا‌ها و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند می‌توانند نقش خود را در این خصوص ایفا کنند و انتظاری که مردم از روحانیت دارند اخلاص و عمل در گفتار و کردار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فتنه88 ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار