رئیس هیات مدیرعامل گروه صنعتی و معدنی زرین خبر داد:

دو شرکت فرزین و کیمیا افزایش سرمایه می‌دهند

جمیلی از افزایش سرمایه ٢٠٠درصدی شرکت کیمیا و راه اندازی پیغامگیر سهامداران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم جمیلی رئیس هیات مدیرعامل گروه صنعتی و معدنی زرین با اشاره به اصلاح قیمت‌ها در بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه برای اصلاح قیمت‌ها و سیاست سهامداران حقیقی در حرکت است.

او با اشاره به افزایش سرمایه شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی و معدنی زرین گفت: اساس شرکت‌ها بر مبنای سودآوری است.

جمیلی از تاسیس صندوق بازارگردانی برای چهار شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی و معدنی زرین خبر داد.

او ادامه داد: شرکت کیمیا قصد دارد تا پایان آذر ماه امسال افزایش سرمایه ٢٠٠درصد برای خرید کامیون داشته باشد. فاز یک شرکت توسعه معادن مهدی آباد نیز  به بهره برداری رسیده است و فاز دوم آن با صدهزار تن تولید کنسانتره آماده بهره‌برداری است.

رئیس هیات مدیره گروه صنعتی زرین افزود: پیغامگیر سهامداران راه اندازی خواهد شد. عملیات بهره برداری از معدن زغال سنگ تا پایان امسال آغاز می‌شود که سود آوری را افزایش خواهد داد.

جمیلی بیان کرد:قرار است دو شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی و معدنی زرین وارد بورس شوند که بعد و عرضه اولیه قیمت ها اصلاح خواهد شد.

او گفت:افزایش سرمایه زرین معدن از ۶۵میلیارد تومان به ١٢٠میلیارد تومان از محل انباشت و آورده نقدی افزایش پیدا کرده است. وضعیت شرکت کیمیا در خرید و فروش در سال ٩٩ به نسبت سال قبل رشد ٢۶درصد‌ی خواهد داشت.

رئیس هیات مدیرعامل گروه صنعتی و معدنی زرین تصریح کرد: درآمد عملیاتی در سه ماهه نخست امسال نسبت به سال قبل رشد ٢٣درصدینشان می دهد و سود خالص با رشد ٢۴درصدی رو به رو بوده است.

جمیلی گفت:تامین مواد اولیه صرفا برای گروه زرین نجام نمی شود و می‌توانیم بخش عمده‌ای از مواد اولیه تولید شده مانند شمش سرب و روی را برای دیگر صنایع تامین کنیم.

او بیان کرد:بازار تحت جو هیجانی است، اما سهامداران نباید اسیر هیجانات شوند و خرید سهام را مدیریت کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: بورس ، بازار سرمایه ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار