انتقال زندان آباده به خارج از شهر

فرماندار شهرستان آباده، گفت: انتقال زندان به خارج از شهر خواسته دیرینه مردم آباده بوده که مقدمات این فرایند انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زین العابدین نیک مرام  فرماندار شهرستان آباده، در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری فارس و صنعتگران شهرستان آباده برگزار شد، بیان کرد: دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تعامل بین دستگاه‌ های اجرایی و قضایی موجب ایجاد امنیت در جامعه می‌شود.

او، با اشاره به آغاز فرآیند انتقال زندان آباده به خارج از شهر، تصریح کرد: یکی از مطالبات مردم در سالیان گذشته موضوع جابه جایی زندان بوده که در سفر رئیس قوه قضاییه به استان فارس، این موضوع پیگیری و دستور کار قرار گرفته است.

 نیک مرام، ادامه داد: سرعت بخشی و رسیدگی به موضوعات عشایری ، نبود تشکیل پرونده‌های قضایی، واگذاری رفع مشکلات به ریش سفیدان و معتمدان عشایر از اهداف راه اندازی شورای حل و اختلاف در شهرستان آباده است.

او، با  اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی شهرستان موظف به حمایت از واحدهای تولیدی در آباده هستند، افزود: حمایت بانک ها از بخش تولید منجر به رونق اقتصادی  می شود  و هدف اصلی دولت در حوزه صنعت و تجارت، اشتغالزایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری است که برای تحقق این امر ابتدا باید از صنعتگر حمایت شود.

فرماندار شهرستان آباده، اضافه کرد: گام های مهمی در حوزه تولید و صنعت برداشته شده که بزودی این شهرستان به عنوان یک شهر صنعتی معرفی می شود.

شهرستان آباده در فاصله۲۷۲ کیلومتری استان فارس واقع شده است.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.