افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای آبگاه نیکشهر

ششمین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای آبگاه بخش مرکزی نیکشهر با حضور مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و جمعی از معتمدین ، جوانان و ورزشکاران این روستا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ادهم کرد مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان  درمراسم افتتاح  ششمین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال نیکشهر  ضمن قدر دانی از پیگیری های بخشدار مرکزی شهرستان در راستای هموار کردن  توسعه زیر ساخت های ورزشی در این بخش گفت : بخش مرکزی نیکشهر بیشترین سهمیه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در سطح استان را به خود اختصاص داده است.

او  افزود : خوشحالیم که شاهد بهره برداری از یک پروژه مهم ورزشی در یکی از مناطق پرجمعیت روستایی شهرستان نیکشهر هستیم که بازدهی کوتاه مدت و موثری در جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و ورزشکاران دارد.

بخشدار مرکزی نیکشهر نیز به خبرنگار ما گفت: این پروژه مهم ورزشی در زمینی به مساحت ۱۳۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۰۰۰ میلیون ریال به اتمام رسیده است .

محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر بیان کرد: اعتبار زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای آبگاه از محل اعتبارات ملی و با مشارکت بخشداری مرکزی، اداره ورزش و جوانان شهرستان ، دهیاری و مشارکت مردمی این روستا تامین شده است .

او گفت : با افتتاح و بهره برداری از این پروژه ورزشی جمعیتی بالغ بر ۲۰۰۰ نفر و روستاهای همجوار آن در این منطقه از این زمین بهره مند خواهند شد.

بخشدار مرکزی نیکشهر اظهار داشت : در حال حاضر شش زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در بخش مرکزی مورد بهره برداری قرار گرفته است و همچنین زیر سازی بیش از 10 چمن مصنوعی توسط دهیاری ها ی بخش مرکزی آغاز شده که امیدواریم با نگاه مساعد مدیر کل ورزش و جوانان پس از تکمیل اقدام به نصب چمن گردد.

بلوچ زهی افزود: کار زیرسازی، بتن ریزی ، فنس گذاری و سکوها این پروژه ها توسط دهیاران انجام می شود و نصب چمن آنها با هزینه اداره کل ورزش و جوانان صورت می پذیرد .

او اظهار امیدواری کرد که با نگاه حمایتی مدیر کل ورزش و جوانان قبل از پایان سال شاهد بهره برداری از دو زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال دیگر در روستاهای ملوران و نوکائیکل که پروژه های آنها به اتمام رسیده است باشیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار