۶۰ میلیارد ریال پروژه در سرباز افتتاح و کلنگ زنی شد

فرماندار سرباز گفت: ۱۳ پروژه عمرانی، برق رسانی و عمران روستایی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،فرامرز دانش فرماندار سرباز  گفت: پروژه برقرسانی روستای کارگاهوک به نمایندگی از کل پروژه‌های برق سرباز با اعتبار۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

او افزود: کلنگ زنی بوستان روستایی (پارک کودک) به نمایندگی از ۶ پروژه بخش نسکند در روستای زیرکی دن با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های هفته دولت در سرباز است.

فرماندار سرباز با اشاره به اینکه هفته دولت علاوه‌بر افتتاح پروژه‌ها، فرصتی برای حضور در روستا‌ها و بازدید از پروژه‌ها و دیدار و گفتگو با مردم است، تصریح کرد: بازدید از میزان پیشرفت کار ساختمان بخشداری نسکند، بازدید از پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال مرکز بخش نسکند و برگزاری شورای عشایری شهرستان و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهید شهبیک مزارزهی و دیدار با خانواده آن شهید در روستای گورناگان از دیگر برنامه‌های این شهرستان در هفته دولت است.

او ادامه داد: شهرستان سرباز با ۱۰۰هزار نفر جمعیت دارای ۴۴۴ آبادی و روستاست که تنها ۲ هزار نفر آن در شهر سکونت و بقیه در روستا‌ها زندگی می‌کنند.

دانش گفت: سرباز یکی از روستایی‌ترین و کوهستانی‌ترین شهر‌های کشور محسوب می‌شود به طوریکه تنها ۱۰ درصد مردم این شهرستان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند.

او  تصریح کرد: شهرستان سرباز با ۶ هزار و ۳۳۵ کیلومتر مربع وسعت، جمعیت آن با تراکم ۱۴نفر در هر کیلومتر سکونت دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.