۶ هزار خانوار روستایی در تربت‌حیدریه بیمه نیستند

فرماندار تربت حیدریه گفت: از مجموع ۲۳ هزار خانوار روستایی این شهرستان ۹ هزار خانوار برابر ۴۱ درصد جامعه هدف، زیر پوشش بیمه اجتماعی هستند و ۶ هزار خانوار نیز تحت پوشش هیچ خدمات بیمه‌ای نیستند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار تربت‌حیدریه  با اشاره به اینکه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر دارای مزایا و خدمات ارزنده‌ای است گفت: این مهم برای گسترش ضریب نفوذ بیمه اجتماعی در جامعه هدف برنامه‌ریزی و اجرا شده و اکنون برای تعمیق بیشتر، نیاز به اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی دارد.

او با بیان اینکه بخشداران و همچنین دهیاران به بحث بیمه ورود جدی داشته باشند، افزود: تحقق این طرح نیازمند اهتمام و همکاری تمامی ارگان‌ها و نهاد‌های سطح شهرستان است و تمام تلاش بر اجرای همه‌جانبه بیمه کشاورزان و روستاییان در شهرستان صورت می‌گیرد.

فرماندار تربت‌حیدریه ادامه داد: در بحث خدمات‌دهی به روستاییان، این بیمه مورد تاکید است و اطلاع رسانی در خصوص خدمات مطلوب و حمایتی این بیمه نیازمند ورود جدی دهیاران و شورا‌ها و مشارکت روستاییان است.

رستمی بیان کرد: هم اکنون از مجموع ۲۳ هزار خانوار روستایی تربت‌حیدریه،  ۹ هزار خانوار برابر ۴۱ درصد جامعه هدف، زیر پوشش بیمه اجتماعی هستند و ۶ هزار خانوار نیز تحت پوشش هیچ خدمات بیمه‌ای نیستند.

انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.