تعهد اشتغال برای تربت حیدریه بیش از دو هزار نفر است

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه گفت: ۲ هزار و ۹۴۱ نفر تعهد اشتغال این شهر است که تاکنون ۶۱۹ نفر ثبت نام شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکبر اسماعیل پناه معاون رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تعاون گفت: از مجموع ۶۸۹ تعاونی با عضویت ۲۲ هزار و ۱۴ نفر، اکنون ۳۴۳ تعاونی با عضویت ۱۴ هزار و ۳۷۹ عضو فعال هستند.

او افزود: حجم سرمایه اولیه این تعاونی‌ها ۱۱۵۵ میلیارد و ۴۳۲ میلیون و ۲۲۲ هزار ریال و دلیل غیرفعال بودن برخی تعاونی‌ها همچون تعاونی مسکن، بواسطه پایان زمان فعالیت آن‌ها است.

معاون رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه تعداد تعاونی‌های موجود را بدون احتساب سهامداران شرکت‌های تعاونی سهام عدالت اعلام کرد و ادامه داد: گرایش تعاونی‌های تربت حیدریه را تعاونی توسعه و عمران، توسعه روستایی، فرش، کشاورزی، تامین نیاز مصرف‌کنندگان، اعتبار، مسکن، معدنی و تولیدی صنعتی است.

اسماعیل‌ پناه بیان کرد: تعهد معافیت بیمه‌ ای امسال تعداد ۶۰ نفر است که تاکنون ۵۵ نفر معادل ۹۲ درصد از این معافیت استفاده کرده‌اند و میزان اعتبار مشاغل خانگی ابلاغ شده برای امسال مبلغ ۱۰ میلیارد ریال می‌باشد که در حال تشکیل پرونده و معرفی به بانک هستند.
 
او در خصوص تسهیلات واحد‌های آسیب دیده از کرونا تصریح کرد: تعداد واحد‌های واجد شرایط دریافت تسهیلات سه هزار و ۶۶۱ واحد با میزان اشتغال ۶ هزار و ۷۸۶ نفر و حدود ۷۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون هزار و ۹۶۵ واحد با میزان اشتغال ۲ هزار و ۵۱۶ نفر و به مبلغ ۲۱۶ میلیارد ریال ثبت‌نام کرده‌اند و مبلغ پرداختی ثبت شده در سامانه تاکنون ۴۹ میلیارد ریال است.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.