عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان: باید به نویدکیا اعتماد کنیم

رحیم زاده گفت: نوید کیا اسطوره باشگاه سپاهان محسوب می‌شود و بهتر است مربیگری را از تیم خود شروع کند.

مجید رحیم زاده عضو جدید هیئت مدیره باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: من حدود ۲۹ سال است که سرباز سپاهان هستم و ورزش حرفه‌ای خود را از این تیم اصفهانی شروع کردم. علاوه بر این بعد از خداحافظی از دنیای حرفه‌ای هندبال به عنوان مربی و سرمربی در تیم سپاهان فعالیت کردم. در حال حاضر مدیران کارخانه فولاد مبارکه اصفهان به من اعتماد کرده اند و عضو هیئت مدیره سپاهان شدم. من در هر سمتی سعی می‌کنم که به باشگاه سپاهان کمک کنم و مشکلی در این باره ندارم.

رحیم زاده درباره اینکه انتقادات هواداران اصفهانی باعث شد که به عنوان مدیرعامل سپاهان انتخاب نشود، گفت: من یکی از گزینه‌های مدیرعاملی سپاهان بودم و برنامه‌های خود را به مدیریت فولاد مبارکه اصفهان ارائه کردم، اما در نهایت قرعه به نام ساکت افتاد و او دوباره مدیریت این باشگاه اصفهانی را برعهده گرفت. البته هواداران شناختی از  سوابق و تجربیاتم  نداشتند، به همین علت انتقاداتی مطرح کردند.

برنامه ای برای استعفا از سمت قبلی ام  ندارم 

او درباره استعفا از سمت قبلی خود گفت: برای استعفا از سمت قبلی خود برنامه‌ای ندارم و همچنان در اداره ورزش  و جوانان شهرستان اصفهان مشغول به فعالیت هستم. همچنین فکر نمی‌کنم که به خاطر حضور در  یک جلسه هیئت مدیره باشگاه سپاهان  لازم باشد که از سمت خود استعفا بدهم. علاوه بر این مربی هندبال باشگاه سپاهان هستم و اگر تداخلی با کار‌های دیگر نداشته باشد، همچنان به عنوان دستیار طاهری در خدمت این تیم اصفهانی خواهم بود.  

رحیم زاده درباره سرمربیگری نویدکیا در تیم سپاهان بیان کرد: مذاکرات با نویدکیا قبل از حضور ما در هیئت مدیره باشگاه سپاهان صورت گرفته بود. همچنین بعد از معرفی اعضای جدید هیئت مدیره جلسه اضطراری تشکیل شد و به جمع بندی رسیدیم که نویدکیا هدایت تیم ما را در فصل جدید لیگ برتر فوتبال برعهده بگیرد.  

لازم نیست از سمت قبلی ام استعفا بدهم/ شروع مربیگری نویدکیا از سپاهان ایده خوبی است

ما باید به نوید کیا اعتماد کنیم

او درباره اینکه نویدکیا سابقه مربیگری ندارد، گفت:  من هم زمانی که سرمربی تیم هندبال سپاهان شدم تجربه‌ای نداشتم، اما این تیم اصفهانی را قهرمان باشگاه‌های کشور کردیم. به نظرم باید فضا و شرایط را برای بزرگان ورزش فراهم کنیم تا آن‌ها به موفقیت دست یابند. همچنین نوید کیا اسطوره باشگاه سپاهان محسوب می‌شود و بهتر است مربیگری را از تیم خود شروع کند و باید به او اعتماد کنیم تا انگیزه اش افزایش یابد و با قدرت به جلو حرکت کند. تیم سپاهان  با هدایت نویدکیا می‌تواند به روز‌های طلایی خود بازگردد.  

رحیم زاده درباره اینکه نویدکیا مدرک مربیگری درجه A ندارد و وضعیت دستیاران نویدکیا گفت: مسائل فنی بر عهده  سرمربی تیم سپاهان است و او درباره انتخاب دستیاران خود تصمیم گیری می‌کند. به طور حتم ساکت، مدیرعامل باشگاه تدابیری در نظر می‌گیرد تا تیم دچار مشکل نشود.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان درباره نقل و انتقالات این تیم اصفهانی خاطر نشان کرد: به طور حتم نویدکیا سرمربی تیم نفراتی را برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال در نظر دارد و باشگاه سپاهان سعی می‌کند بازیکنان مدنظر کادر فنی را به خدمت بگیرد و هیئت مدیره در این باره دخالتی نمی‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار