آذری: پس از اعاده دادرسی در پرونده بلبلی، حقایقی را به رسانه‌ها خواهم گفت/ کار کردن با نکونام باعث افتخار است

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، درباره رای صادر شده برای پرونده محمد بلبلی و جزئیات آن صحبت‌هایی را مطرح کرد.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان درباره حکم صادره از سوی فدراسیون فوتبال مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: حکمی که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر کرده، دال بر این است که محمد بلبلی بازیکن آماتور نیست. تمام دفاعیات باشگاه فولاد در این حوزه بود که این بازیکن آماتور بوده است و حدودا ۷ ماه در کمیته استیناف پیگیر این پرونده بودیم.

قرارداد‌های جدید را تا امروز منعقد کرده ایم

آذری ادامه داد: خودمان انتظار داشتیم علی رغم دفاعیاتی که ارائه کردیم، چنین حکمی در کمیته استیناف صادر شود. امروز این رای به ما ابلاغ شده است. شاید به طور رسمی وارد مارکت نشده باشیم، اما قاعدتا از ششم شهریورماه تا امروز که رای ابلاغ شد، قرارداد‌هایی را منعقد کرده ایم.

شواهد محکم و جدیدی را ارائه خواهیم کرد

مدیرعامل فولاد افزود: با توجه به احترامی که برای اعضای کمیته استیناف قائل هستم، مجددا راه قانونی را پیش خواهیم گرفت. باشگاه فولاد با ارائه اعاده دادرسی، درخواست مجددی را ارسال خواهد کرد. امیدوارم در جلسه فوق العاده‌ای که در کمیته، اعاده دادرسی انجام می‌شود بتوانیم با شواهد جدید و محکمی که داریم، برنده پرونده باشیم و فولاد با مشکل مواجه نشود.

مدیران سابق فولاد بی تجربه نبوده اند

آذری تصریح کرد: من فکر می‌کنم تیم ما مشکلی پیدا نخواهد کرد. فولاد زیرساخت‌های فوق العاده‌ای دارد. مدیران فولاد در زمان عقد این قرارداد، افراد بی تجربه‌ای نبوده اند. در تفسیر حرفه‌ای بودن و آماتور بودن محمد بلبلی، تناقضاتی وجود دارد که امیدوارم رفع شود.

حقایقی را برای رسانه‌ها آشکار خواهم کرد

سعید آذری تاکید کرد: در این پرونده یک بار از کمیته تعیین وضعیت درخواست استیناف کردیم و رای دوم به این شکل صادر شده است. من قصد ندارم راجع به این پرونده، مخصوصا درباره بیات (مالک باشگاه سپیدرود) خیلی صحبت کنم. به هر حال بیات، مو سفید کرده و زحمت بسیاری کشیده است.  حقایقی درباره این پرونده وجود دارد که بعد از اعاده دادرسی خدمت رسانه‌ها عرض خواهم کرد.

کارمان در زمینه نقل و انتقالات عادی پیش می‌رود

او در پایان گفت: باشگاه به دنبال حق و حقوق خود است. تنها نکته مهم که باید به آن اشاره کنم این است که در زمینه نقل و انتقالات، کار خود را به شکل عادی انجام خواهیم داد. از هواداران فولاد می‌خواهم مانند همیشه سعه صدر و آرامش داشته باشند تا این مشکل هم مانند دیگر مسائل حل شود.

سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان درباره تمدید قرارداد با جواد نکونام گفت: نکونام از دوستان فوق العاده خوب و قدیمی من است. بار‌ها تاکید کرده ام که کار در کنار جواد نکونام، افتخار بزرگی است. او اثبات کرده است که توانمندی‌های فوق العاده‌ای دارد. باشگاه‌های بزرگی مانند سپاهان و استقلال به دنبال توافق با نکونام بودند؛ اما او به دلیل نقطه نظرات خاص و تعهدی که نسبت به ما داشت، قرارداد خود را برای یک سال دیگر تمدید کرد. امیدوارم امسال هم بتوانیم در فولاد نقطه اثر باشیم.

آذری تصریح کرد: این اتفاق، برای مجموعه ما بسیار خوب بود. یکی از شرط‌های عقلانی موفقیت، ثبات در ساختار باشگاه است. مطمئنم جواد نکونام می‌تواند منشا اتفاقات خیلی بزرگ‌تر هم باشد. امیدوارم مسائل پیش پاافتاده‌ای مانند رای پرونده محمد بلبلی، برای فولاد در راه رسیدن به هدف مانعی ایجاد نکند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار