واکنش به انتشار یک تصویر در فضای مجازی؛

دانشگاه آزاد بوشهر: پایان‌نامه‌ها در کتابخانه است نه در انبار ضایعاتی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر درخصوص انتشار تصویری با موضوع فروش پایان‌نامه‌های این دانشگاه به ضایعاتی اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در یکی دو روز گذشته تصویری در فضای مجازی استان بوشهر منتشر شد که نشان می‌داد تعداد زیادی پایان‌نامه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به ضایعاتی فروخته شده است. 

حالا دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در خصوص انتشار این تصویر با عنوان «دانشگاه آزاد اسلامی انباری از پایان نامه‌ها را به ضایعاتی فروخت» توضیحانی داده است که در زیر می‌آید:

۱- با توجه به اینکه جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر شاغل در نهادها، دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها هستند که موضوعات پایان‌نامه‌های آنان مرتبط با مسائل و مشکلات آن نهاد مربوطه است، به همین دلیل دانشجویان شاغل در این دستگاه‌های اجرایی مکلف به تحویل یک نسخه از پایان نامه به سازمان ذیربط هستند که مسئولیت فیلمبرداری و نشر آن بر عهده نهاد مربوطه‌ای است که دست به فروش پایان‌نامه‌ها به ضایعات را داده است، بنابراین هیچ مسئولیتی برعهده دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر نیست.

۲- دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر همانند سایر واحد‌های دانشگاهی موظف است که پایان‌نامه‌های دانشجویان گرامی را در آرشیو کتابخانه خود به صورت فیزیکی و الکترونیکی نگهداری کند که این موضوع به عنوان یکی از امتیازات ویژه برای واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویان به منظور بهره برداری صحیح از پایان نامه‌ها محسوب می‌شود.

۳- دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر به همه مردم شریف و مسئولان این استان اطمینان می‌دهد که هیچ انحرافی در امور و ارزش‌های علمی در این دانشگاه وجود ندارد و با قدرت و قاطعیت به وظایف ساختاری خود عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
دوباره الکی
Iran (Islamic Republic of)
کامیار
۰۸:۱۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس ایشون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
مالیات نداره، شما هم تکذیب کنید. ساده ترین راه برای سلب مسئولیت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
یعنی این چند هزار پایان نامه فقط مربوط به کارکنان یکی از ارگان‌های دولتی بوشهره که از دانشگاه آزاد بوشهر فارغ التحصیل شده‌اند؟ دانشگاهه یا مرجع ارتقاع شغلی؟ خجالت آوره.
مابقی دانشگاه ها هم ظاهرا دست کمی از این دانشگاه ندارند!