شروط باشگاه فولاد خوزستان برای عقد قرارداد با پاتوسی

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، درباره وضعیت فعلی پاتوسی و شرایط ماندگاری او در این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت فعلی آیاندا پاتوسی گفت: پاتوسی در حال انجام تمرینات است. فولاد خوزستان در صورتی  پاتوسی را می‌خواهد که او ۷۸ کیلوگرم وزن داشته باشد و شرایط مالی فولاد را هم در نظر بگیرد.

آذری ادامه داد: با وجود این که توان خرید خوب داریم اما حاضر نیستم هر پولی را پرداخت کنم. جواد نکونام، سرمربی فولاد هم نمی‌خواهد با هر قیمتی بازیکن جذب کنیم. توان خرید ما در مقایسه با باشگاه‌هایی که با آن‌ها رقابت می‌کنیم قابل قبول است، اما بی حساب و کتاب هزینه نمی‌کنیم. پاتوسی دوست دارد در فولاد بماند و مشغول انجام تمریناتش نیز است.

آذری تصریح کرد: پاتوسی از لحاظ کیفی، توانمندی‌های خود را اثبات کرده و مانند برخی فوتبالیست‌های خارجی که به ایران آمده اند و توانمندی فنی نداشتند، نبوده است. بابت موضوع اضافه وزن هم باشگاه او را حدودا ۲۰ هزار دلار جریمه کرد و من جریمه را از او دریافت کردم. اگر توافق خوبی شود، او به همراه شیمبا و کولیبالی  در  تیم حفظ می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار