آجر به آجر تا ساخت مدرسه‌ای جدید

در آستانه آغاز سال تحصیلی پویشی از جانب سازمان نوسازی کشور، مجمع خیرین مدرسه ساز و با مشارکت مردم برای ساخت مدرسه در سراسر کشور آغاز شده است.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه آغاز سال تحصیلی و در راستای کمک مومنانه، پویشی از جانب سازمان نوسازی کشور، مجمع خیرین مدرسه ساز و با مشارکت مردم برای ساخت مدارس در سراسر کشور آغاز به کار کرده است. این کمپین با جمع آوری کمک‌های مردمی و همراهی گروه‌های جهادی به طور رسمی از ابتدای محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

در همین راستا سید مهدی حسینی نیا، مدیر روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: این کمپین را سازمان نو سازی مدارس با مشارکت مجمع خیرین راه‌اندازی کرده‌اند. مدرسه سازی به دید عامه یک اقدام خیرخواهانه، ولی دور از دسترس به خاطر هزینه بالای ساخت، تلقی می شود. اما این پویش هدفش این است که مردم عادی هم با هر مقداری که می‌خواهند بتوانند در این امر خیر مشارکت کنند و آرزوی دوری برایشان نباشد.

او ادامه داد: هماهنگی با گروه‌های جهادی نیز صورت گرفته است که آن‌ها هم دقیقا قسمتی از کار را داشته باشند، اما مردم هم می‌توانند به صورت نقدی از طریق رباتی که برای آن‌ها طراحی شده است کمک‌های خود را پرداخت کنند و بقیه را هم مشارکت دهند.

حسینی نیا همچنین گفت: مردم حق این انتخاب را دارند که پول نقدی واریزی‌شان برای کدام استان باشد و می‌توانند از طریق سایت مهر مدرسه و کدی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، مسیر کمک خود را دنبال کرده و از وضعیت ساخته مدرسه آگاه شوند. هدف ما این است که مدارس یک تا سه کلاسه ساخته شود. نیت ما ساخت مدارس در مناطق محروم و با ضرورت بیشتر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار