حضور فرشتگانی معصوم در شیرخوارگاه مادر

مدیر اجتماعی و کارشناس بهزیستی استان کرمان گفت: شیرخوارگاه مادر تنها شیرخوارگاه دولتی در استان کرمان است که نوزادان تازه متولد شده تا ۳ سال را نگهداری می‌کند.


علی رضا وحید زاده ،مدیر اجتماعی و کارشناس بهزیستی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: دراستان کرمان مرکز شیر خوارگاه مادر تنها مرکز دولتی است که از نوزادان تازه متولد شده تا ۳ سال نگهداری می‌کند و حضور بچه‌ها در این شیرخوارگاه به صورت متغیر است و نمی‌توان عدد کلی از تعداد آن‌ها بیان کرد.

او افزود: به طور میانگین در حال حاضر در شیرخوارگاه مادر شهر کرمان بالای ۵۰ شیرخوار حضور دارند.

مدیر اجتماعی و کارشناس بهزیستی استان کرمان با اشاره به شرایط بیماری همه گیر کرونا افزود: قبل از ورود نوزادان به این مرکز باید آزمایشاتی از جمله آزمایش کرونا از آن‌ها گرفته شود و بعد از انجام این آزمایش ها طی یک مدت زمانی در قرنطینه قرار گرفته و سپس به شیرخوارگاه ملحق شوند.

وحید زاده بیان داشت: افرادی که در سامانه فرزندخواندگی ثبت نام کردند متناسب با سنشان به آن‌ها فرزند واگذار می‌شود، برای قبول کردن سرپرستی نوزادان شرایط خاصی وجود دارد و باید مراحلی طی شود و این بستگی به طیف سنی مختلف دارد و شش ماه آزمایشی و پس از آن به صورت دائم واگذار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
ادرستون کجاست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
من یه نوزاد میخام آخه ده سال بچه دار نشدم سنم ۲۷ سالمه چجوری انجام میشه راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
سیمین
۰۷:۰۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
میخوام این کوچولوها رو ببینم امکانش هست؟؟
آخرین اخبار