در دومین روز بهار؛

استاندار کرمان به دیدار سالمندان رفت

استاندار کرمان در دومین روز عید نوروز همراه با معاون امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استان از دو سرای سالمندان امیرالمومنین (ع) و محمد مرسل (ص) و شیرخوارگاه مادر شهر کرمان بازدید کرد.

استاندار کرمان به دیدار سالمندان رفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، محمد جواد فدایی استاندار کرمان در ابتدای دید و بازدید‌های نوروزی، با حضور در خانه سالمندان امیرالمومنین (ع)، با ۴۵ سالمند حاضر در مجموعه دیدار و عید را به آن‌ها تبریک گفت.

وی سپس با حضور در شیرخوارگاه مادر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، مسائل و مشکلات پیش روی مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

طبق اعلام مسئولان شیرخوارگاه مادر، در سال ۱۳۹۷ تعداد ۱۸۴ نوزاد یکروزه تا کودک سه ساله در این مرکز نگهداری شده اند و با کمک مردم تعداد زیادی از آن‌ها به فرزندخواندگی پذیرفته شدند و هم اکنون بیش از ۴۰ کودک در این مرکز حضور دارند.

استاندار کرمان در ادامه بازدید‌های نوروزی با حضور در سرای سالمندان محمد مرسل (ص) واقع در کیلومتر ۵ جاده کوهپایه، با ۵۰ سالمند حاضر در این مرکز دیدار و ضمن تبریک عید نوروز، پای درد دل و صحبت‌های آن‌ها نشست.

عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان در حاشیه این بازدید با بیان این مطلب که ۷.۹ درصد جمعیت استان را سالمندان تشکیل می‌دهند گفت: ۲۸۴ سالمند در مراکز مختلف سالمندان استان نگهداری می‌شوند.

فدایی همچنین در دومین روز از نوروز ۹۸ با خیر مدرسه ساز استان، پهلوان عطا احمدی، دیدار کرد.

وی دراین دیدار با تقدیر از زحمات پهلوان احمدی برای ارتقای فرهنگ استان، خدمات عام المنفعه وی را بی نظیر دانست.

عطا احمدی نیز ضمن تقدیر از خدمات و همراهی استاندار کرمان، صورتجلساتی با خط دکتر فدائی نشان داد و گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه مدرسه سازی و کار‌های عام المنفعه ارائه نمود..

انتهای پیام/ح

دیدار استاندار با سالمندان وشیرخواران

برچسب ها: شیرخوارگاه ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار