ساخت ۵ مدرسه در شرق استان کرمان به همت بنیاد علوی

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از ساخت ۵ مدرسه در شرق استان به همت بنیاد علوی در راستای تحقق اهداف طرح آجر به آجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان امروز در بازدید از پروژه‌های شرق استان، از مشارکت بنیاد علوی در جنوب و شرق استان کرمان در امر مدرسه سازی در مناطق محروم خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵ پروژه مدرسه سازی در شهرستان‌های ریگان و فهرج، باتلاش بنیاد علوی در دست ساخت است.

واعظی نژاد به ساخت یک باب بنیاد علوی با مشارکت بنیاد علوی با نام امام رضا (ع) در فهرج اشاره کرد و گفت: این مدرسه با ۶ کلاس درس و زیر بنای آموزشی ۴۹۶ متر مربع با ۲۰۰ متر مربع حصار کشی و ۲۰۰۰ متر مربع محوطه سازی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در شهر فهرج در حال ساخت است.

عضو شورای آموزش و پرورش، بیان داشت: ۴ مدرسه به نام‌های ام البنین، بیت المقدس، رئیس اکبری و شهید آبیار در بخش محروم گنبکی شهرستان ریگان توسط بنیاد علوی ساخته می‌شود.

واعظی نژاد افزود: که از این ۴ باب مدرسه ۳ باب مدرسه ۶ کلاسه و یک باب مدرسه ۳ کلاسه‌ می‌باشند.

او تصریح کرد: مدارس ۶ کلاسه با زیر بنا ۴۹۰ متر مربع و مدرسه ۳ کلاسه با زیربنای ۱۹۶ متر مربع جمعا با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال ساخته می‌شوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار