راه اندازی کارگاه تولید ماسک در قلعه گنج

فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان قلعه گنج با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک در این شهرستان گفت: روزانه در این کارگاه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ ماسک تولید می شود و این کارگاه قادر است، روند تولید خود را در روزهای آینده بیشتر کند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرگرد محسن نسب امیر، فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان قلعه گنج با بیان اینکه در این زمان که درگیر ویروس منحوس کرونا هستیم، ضرورت دارد که به هر نحوی با همکاری تیم بهداشت سلامت به مردم کمک کنیم، گفت: با همکاری امام جمعه، بنیاد علوی و سپاه توانستیم کارگاه تولید ماسک را در این شهرستان راه اندازی کنیم. 

نسب امیری افزود: بهترین نقش در کارگاه تولید ماسک را خواهران بسیجی برعهده دارن که با همت والای خود به صورت شیفتی در این کارگاه مشغول دوخت و تهیه ماسک هستند و هرکدام با توجه به تخصص خود در کار برش، اتوماسک، دوخت و ... خدمت رسانی می کنند. 

او با بیان اینکه در این کارگاه ۱۰ چرخ خیاطی وجود دارد  و حدود ۱۵ نفر از خواهران بسیجی به عنوان خیاط کارمی کنند، گفت: روزانه در این کارگاه، حدود  ۳۰۰ تا ۴۰۰ ماسک تولید می شود و این کارگاه قادر است روند  تولید خود را در روزهای آینده بیشتر کند. 

فرمانده ناحیه بسیج قلعه گنج بیان داشت:  بسیجیان ما اعم از خواهر و برادر در تمام مواقع حساس، چون: جنگ نظامی، جنگ سیاسی، سیل، زلزله، جنگ بیولوژیک با دستور فرمانده کل قوا به کمک مردم کشور و شهر خود می آیند. 

 او از تمام خواهران بسیجی و نهاد‌هایی که در این زمینه همکاری کرده اند، قدر دانی کرد. 

انتهای پیام/م 

برچسب ها: ماسک ، کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.