نماینده بوشهر،گناوه و دیلم:

مخالف فیلترینگ سلیقه‌ای و حامی قانونمندی فضای مجازی هستم

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: حضور در فضای مجازی نیازمند پشتیبانی قانونی از فعالیت‌های درست است؛ از این رو حامی قانونمندی فضای مجازی و مخالف فیلترینگ‌ سلیقه‌ای هستم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بررسی روند فعالیت‌ها و طرح‌های بخش مرکزی بوشهر در پاسخ به پرسشی در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی بیان کرد: هدف کلیات این طرح حمایت از حقوق مردم در برابر سوء استفاده نرم افزار‌های پیام رسان از اطلاعات شهروندان و تنظیم رابطه قانونی بین پیام رسان‌ها و کاربران است.

او ادامه داد: این طرح جزئیاتی دارد که با بخشی از آن مخالف هستم، اما رها شدن فضایی که بیش از ۵۰ میلیون شهروند بی‌دفاع ما در آن حضور و فعالیت دارند معقول به نظر نمی‌رسد و نیاز به چاره‌جویی دارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس یازدهم، عنوان کرد: اقتضای توانمندشدن مردم در فضای مجازی وجود پشتیبانی قانون از فعالیت‌های درست و بهره مندی از حقوق شان است؛ از این رو حامی قانونمند شدن فضای مجازی و مخالف فیلترینگ‌های سلیقه‌ای هستم.

جمیری با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای خود در شبکه‌های اجتماعی گفت: دو صفحه در شبکه‌های اجتماعی دارم و به فعالیت در این شبکه‌ها ادامه خواهم داد، اما اگر همین شبکه‌ها بدون هیچ دلیل منطقی این صفحه و یا صفحه هر کاربر دیگری را که از این بستر‌ها در حال تأمین معاش و زندگی است، مسدود کنند به هیچ محکمه‌ای نمی‌توان شکایت برد.

او عنوان کرد: تعدادی از کشور‌ها برای فعالیت پیام‌رسان‌ها قوانین شفاف و قابل ارزیابی دارند که آن‌ها را مکلف به پاسخگویی نسبت به عملکردشان می‌کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس در جمع دهیاران بخش مرکزی بوشهر گفت: پیگیری مشکلات مردم از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی، وظیفه ما است و مسئولین باید به خدمت رسانی و نوکری مردم افتخار کنند.

جمیری بیان کرد: معتقدیم که جهت گیری ما باید پیگیری تا حل مشکل مردم باشد و برای آگاهی از مشکلات موجود پای حرف دهیاران نشسته ایم تا مسئولین را برای حل آن‌ها پای کار بیاوریم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.