نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم :

استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان بوشهر و ملی برای فقرزدایی از استان ضروری است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های استانی و ملی برای فقرزدایی از استان ضروری است.

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: کمیته امداد تاکنون تلاش‌های بسیار خوبی را برای کمک به محرومان و نیازمندان داشته است.

او هدف از ایجاد کمیته امداد را رفع محرومیت از چهره جامعه دانست و افزود: تلاش‌های زیادی برای رفع فقر شده است، ولی هنوز خانواده‌های بسیار زیادی نیازمند کمک‌های کمیته امداد هستند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم کاهش فقر در جامعه و کاهش تعداد نیازمندان، عنوان کرد: باید سالانه شاهد کاهش فقر در جامعه و کاهش جمعیت مددجویی سازمان‌های حمایتی مانند کمیته امداد باشیم.

جمیری با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال باعث کاهش وابستگی به کمیته امداد می‌شود، خواستار توانمند سازی افراد تحت پوشش شد و بیان کرد: کمیته امداد در زمینه اشتغال پیشتاز بوده و خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه کرده است.

او ادامه داد: استفاده از تمامی ظرفیت‌های استانی و ملی برای فقرزدایی از استان ضروری است و بی توجهی به این مقوله می‌تواند مشکلاتی را برای جامعه ایجاد کند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا، نیاز است که دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های بزرگ صنعتی استان به شکل مستقیم و غیر مستقیم و با یک هماهنگی بین بخشی و فرابخشی عمل کنند تا متناسب با فعالیت‌های ذاتی این دستگاه‌ها، شاهد کاهش پدیده فقر در جامعه استان باشیم.

جمیری یادآور شد: شرکت‌های صنعتی و اقتصادی بزرگ استان بوشهر نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود در مناطق پیرامونی توجه جدی داشته باشند که آرامش و آسایش مردم این مناطق حداقل خواسته و حقی است که از این شرکت‌ها دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.