آغاز عملیات اجرایی ۱۳۰ طرح و پروژه به مناسبت هفته دولت در اردبیل

فرماندار اردبیل از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۳۰طرح و پروژه با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در مراسم افتتاح واحد پرورش مرغ مادر روستای کولی اردبیل ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۳۰ طرح و پروژه در شهرستان اردبیل افتتاح و عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

او افزود: در هفته دولت ۸۴ پروژه عمرانی و ۴۶ طرح اقتصادی افتتاح و عملیات اجرایی آن کلید می‌خورد که ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری داشته است.

فرماندار اردبیل گفت: با افتتاح این پروژه‌ها و طرح‌ها برای هزار و ۵۸۰ نفر در منطقه اشتغال ایجاد می‌شود و پروژه‌های شاخص افتتاحی شمال اجرای طرح آبیاری نوین و توسعه فضا‌های آموزشی و کتابخانه دانشگاه محقق و اجرای طرح هادی و آب رسانی و زون دو و سه شبکه آبرسانی اردبیل است.

امامی یگانه از آغاز عملیات اجرایی هتل ۵ ستاره اردبیل با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در اردبیل خبر داد.

او بیان کرد: امروز واحد صنعتی پرورش مرغ مادر در روستای کولی اردبیل با سرمایه گذاری ۱۲میلیارد تومان به بهره برداری رسید و برای ۱۲ نفر به طور مستقیم در این واحد اشتغال ایجاد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.