معاون رئیس جمهور وارد اردبیل شد

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز وارد فرودگاه اردبیل شد و مورد استقبال مسولان استانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر یک روزه خود از کارخانجات آرتا انرژی، آرتا پلاست، عملیات ریل گذاری راه آهن اردبیل_میانه و موزه دفاع مقدس بازدید می‌کند.

در این سفر عملیات اجرایی و افتتاح ۵۵ هزار مین مسکن محرومین روستای آقبلاغ رستم خان نیز آغاز می‌شود.

او در جلسات بررسی راه‌های استان، بررسی پایاب سدخدا آفرین و بررسی آب استان با حضور مجمع نمایندگان استان و معاونان وزرای مربوطه، شرکت می‌کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بعد از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در برنامه تلویزیونی زنده صدا و سیمای اردبیل حضور می‌یابد و در ساعت ۲۰.۳۰ اردبیل را به مقصد تهران ترک می‌کند.

گفتنی است به منظور بررسی مشکلات و موانع موجود در پروژه هاو تسریع روند اجرایی همزمان، اکبری معاون وزیر جهاد، حاج رسولی‌ها معاون وزیر نیرو، عدل معاون امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه و جغتایی مسئول پیگیری مصوبات سفر در اردبیل حضور می‌یابند و معاون رییس جمهور را همراهی می‌کنند..

نوبخت به درخواست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و به دعوت استاندار اردبیل به استان سفر یک روزه دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.