عزم دولتمردان برای تداوم مسیر توسعه آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی بر عزم راسخ دولتمردان و کارگزاران بخش‌های مختلف برای تداوم مسیر توسعه و پیشرفت کشور و استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، گفت: فرارسیدن هفته دولت را که مزین به نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر و یادآور حماسه‌آفرینی و دلاورمردی خادمان ملت در سازمان‌ها و نهاد‌های خدمتگزار است، گرامی می‌داریم.

این هفته، فرصت مغتنمی است برای گرامیداشت و تجلیل از شهدای دولت و بزرگمردانی که عمر گران‌بهای خود را در راه خدمت به محرومان و مستضعفان سپری کردند و با تلاش‌های ایثارگرانه خود، برگ‌های زرین بی‌شماری در دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساندند.

در این پیام همچنین، هفته دولت فرصتی عنوان شده است تا مسئولان و کارگزاران نظام، میثاق خود را با صاحبان اصلی انقلاب یعنی مردم عزیز ایران تازه کنند و با عزمی راسخ، بر تداوم مسیر توسعه و پیشرفت کشور پافشاری کنند.

استاندارآذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرده است مسئولان بخش‌های مختلف اجرایی، با درک شرایط حساس کشور، فرصتی را که برای خدمت به مردم در اختیار دارند مغتنم شمرده و با همت و تلاش مضاعف در جهت تعالی و پیشرفت کشور گام‌های جدی بردارند.

در این پیام آمده است: تردیدی نیست که دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مسئول، در خط مقدم جنگ اقتصادی و مقابله با تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی قرار دارند؛ همچنین شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن بر بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی، مشکلات را در مقطع فعلی دوچندان کرده است؛ بنابراین جایگاه مسئولان در بیان دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی و تلاش‌های دولت و بخش‌های مختلف نظام برای حل مشکلات جامعه، جایگاه ارزنده‌ای است.

پورمحمدی گفت: از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود در فرصت هفته دولت، ضمن ارتباط مستمر با رسانه‌ها، تلاش‌های صادقانه خادمان ملت را به طور دقیق تشریح کرده و با تبیین شرایط کشور و تهدید‌های دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی، روحیه امید و نشاط را در بین اقشار مختلف مردم تقویت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار