تشییع و تدفین پیکر جانباز شهید منصور آب بر در کرمان/ پیام تسلیت شخصیت‌های مختلف استان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد

پیکر جانباز شهید منصور آب بر امروز به صورت خودرویی در کرمان تشییع شد و در گلزار شهدای کرمان آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تشییع پیکر مطهر شهید منصور آب بر، جانباز قطع نخاع هفتاد درصد که دیروز پس از تحمل سال‌ها درد ناشی از مجروحیت‌های دوران دفاع مقدس به آرزوی خود رسید و به همرزمان شهیدش پیوست  امروز به صورت خودرویی از مقابل حسینیه ثارالله کرمان به‌ طرف گلزار مطهر شهدای کرمان برگزار و در جوار سردار مقاومت و دیگر شهدای سرافراز کرمانی آرام گرفت.

سردار معروفی، فرمانده و حجت الاسلام علی عرب پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارا لله استان کرمان و زینی وند، استاندار کرمان در پیام های جداگانه ای شهادت جانباز سرافراز منصور آب بر را تسلیت گفتند. 

پیام تسلیت سپاه ثارالله  کرمان در پی شهادت جانباز سرافراز منصور آب بر

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه استان و حجت الاسلام علی عرب پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهید منصور آب بر را تسلیت گفتند. متن پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

"وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا"

جانبازان، جلوه ایثار، جهاد، مقاومت و تداوم بخش روح سلحشوری در جامعه اسلامی اند که عطر آسمانی شهادت ایشان، یکی پس از دیگری فضای جامعه اسلامی را عطر آگین و به خیر و صلاح رهنمون می‌سازند.

ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی و مردم غیور دیار کریمان عزت و سربلندی خود را مدیون خون شهدا هستند و نیک می‌دانند که استمرار خط سرخ حسینی علیه السلام با خون شهیدان تضمین خواهد شد.

بار دیگر آسمان دیار کریمان عروج ستاره‌ای دیگر از زمره جانبازان این سرزمین را به نظاره نشست و یکی دیگر از خیل عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و تبار عاشورائیان و فرزند برومند دیگری از فرزندان ملت سربلند ایران اسلامی و دیار کریمان که پس از سال‌ها مجاهدت و جهاد فی سبیل الله در جبهه‌های دفاع مقدس و با تحمل سال‌ها درد و رنج جانبازی به جایگاه والای شهادت نائل آمد و با پیوستن به خیل عظیم همرزمان شهیدش اجر صابران و جانبازان و توفیق شهادت هر دو را از آن خود کرد. 

ضمن عرض تسلیت به محضر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، بیت معظم این شهید سرافراز، جامعه بزرگ ایثارگری و عموم مردم شهید پرور استان کرمان، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن شهید عزیز را از درگاه ایزد منان خواستاریم. 

روحش شاد و راهش پر رهرو


بیشتر بخوانید:

آسمانی شدن جانباز هفتاد درصد در کرمان


 پیام تسلیت استاندار کرمان در پی شهادت جانباز سرافراز منصور آب بر

استاندار کرمان در پیامی شهادت منصور آب بر از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام دکتر علی زینی وند به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم رب الشهداء و الصدیقین

جانبازان اسوه‌های درخشان ایثار و جهاد و نماد‌های جاویدان سلحشوری، شجاعت و مردانگی هستند که وجودشان، جامعه را با یاد شهدا عطرآگین می‌کند.

امروز جانباز سرافراز منصورآب بر از جانبازان هفتاد درصد قطع نخاع جنگ تحمیلی، پس از سال‌ها تحمل رنج و درد جانبازی، آسمانی شد و به خیل یاران شهیدش پیوست.

اینجانب عروج این جانباز سلحشور و استوار را خدمت مردم شهیدپرور استان کرمان و خانواده معزز ایشان و دوستان و همرزمانش تبریک و تسلیت می‌گویم.

خداوند متعال او را با شهدا و صالحان محشور و نزد خود روزی خواهد داد. روحش شاد و راهش پررهرو باد.

 انتهای پیام/  م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار