تشییع و تدفین پیکر جانباز شهید ناجا در بافت

پیکر جانباز شهیدناجا منصور بابایی اشرف لو امروز در زادگاهش بافت تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پیکر جانباز شهید منصور بابایی اشرف لو امروز  با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی در شهر بافت  تشییع و سپس در گلزار شهدای این شهر در کنار یاران شهیدش آرام گرفت. 

منصور بابایی اشرف لو متولد ۱۳۴۲ است که در  سال ۱۳۶۰ به استخدام هنگ ژاندارمری آبادان در آمد و سال ۱۳۶۴ در جزیره مینو بر اثر انفجار خمپاره دشمن بعثی از ناحیه کمر مجروح و قطع نخاع شد.

این جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع، سرانجام پس از تحمل ۳۵ سال بیماری روز سه شنبه به خیل شهدای عرصه نظم و امنیت پیوست.

پیام تسلیت امام جمعه، استاندار و فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان

در پی عروج ملکوتی جانباز منصور بابایی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه، استاندار و فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان پیام مشترکی صادر کردند: 

 متن پیام بدین شرح است:

" بسم ربّ الشهداء و الصّدیقین "

جانبازان سرافراز که در میدان نبرد با ایثار و جان‌فشانی، آزادگی خویش را به نمایش گذاشتند، هیچ گاه مسئولیت خود را تمام شده نمی‌دانند و تا لحظه وصال در جهاد فی سبیل الله ثابت قدم هستند.

جانبازان تجسم روشنِ شجاعت، شرافت، پایداری و ایثار هستند.

آنان نیکوترین امور را باجان و دل انجام داده‌اند.

مردمِ ایران، پاسدار و قدردان همه مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های ایثارگران و جانبازان وطن بوده و هستند و بر تداوم راهِ آنان به پایمردی ایستاده‌اند.

عروج آسمانیِ جانباز منصور بابایی از جان برکفان نیروی انتظامی و رزمندگان دوران دفاع مقدس را به خانواده آن شهید والامقام، مردم شهیدپرورِ استان کرمان و هم‌رزمان آن شهیـد تهنیت و تسلیت عرض می کنیم و از خداوند بزرگ برای آن شهید بزرگوار حشر با اولیاءالله و برای داغداران شهادتش صبر عظیم مسالت داریم.

والسّلام علی أنصار دین الله

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار