افاضلی: ماشین سازی فصل بعد باید برای کسب سهمیه بجنگد/ نگران لیگ آینده هستم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی بعد از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی بعد از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم این امانتی که به من داده شده بود را توانستم در شرایط مناسبی حفظ کنم. از بازیکنانم خیلی تشکر می‌کنم، زیرا امروز فوق العاده بازی کردند. تیم صنعت نفت از نظر فنی بسیار خوب است. آن‌ها در این بازی ۳ بار آرایش تیمی خود را تغییر دادند که این موضوع طبیعتا کار را برای ما سخت کرد.

او اضافه کرد: حریف بازیکنان شاخص و توانمندی داشت. یکی از آن‌ها پاس گل زیادی داده بود و نفر دیگر در کورس آقای گلی قرار داشت. با این وجود ما موقعیت زیادی به این تیم ندادیم و خطرات زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیمم. ما یک بار هم  به تیر دروازه زدیم. این برد را به هواداران تیم ماشین سازی تبریک می‌گویم و جای آن‌ها در استادیوم خالی بود. با وجود محدودیت‌ها هواداران مقابل هتل آمدند و به ما روحیه دادند. امیدوارم شرایط ماشین سازی سال‌های آینده طوری باشد که ورزشگاه پر شود و این تیم برای سهمیه آسیا بجنگد.


بیشتر بخوانید


افاضلی در ادامه بیان کرد: ما امروز  استرس زیادی داشتیم و بین ۲ نیمه هم به بازیکنان تاکید کردیم گل دوم را بزنند. فکر می‌کنم لیگ امسال به خاطر کرونا و طولانی شدن مسابقات خیلی دشوار بود. نگران فصل بعد هستم که چه زمانی آغاز می‌شود و تیم‌ها چقدر برای تقویت خود زمان دارند. امیدوارم مسئولان سازمان لیگ فردا زمان شروع لیگ بعدی را اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار