افاضلی: دیدار با صنعت نفت، بازی مرگ و زندگی است/ امیدوارم تیم‌ها با تمام توان در زمین حاضر شوند

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درباره دیدار حساس برابر صنعت نفت آبادان در هفته پایانی لیگ برتر، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز قبل از بازی برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این فصل یکی از معدود دوره‌های لیگ برتر بوده که هر ۲ سمت بالا و پایین جدول در هفته پایانی درگیر بوده اند و فاصله‌ها بسیار کم است. تیم ما هم در کورس برای بقا در لیگ برتر قرار دارد و فردا مقابل باشگاه خوبی قرار می‌گیریم. رقابت سختی در پیش داریم و بازی مرگ و زندگی برای ما خواهد بود. در زمین خودمان با تمام توان و تمرکز بازی می‌کنیم.

او افزود: تیم ما کیفیت خوبی دارد، اما اگر در طول فصل ثبات در باشگاه برقرار بود، شاید این جایگاه را نداشتیم. شرایطی به وجود آمد که ماشین سازی در منطقه سقوط قرار گرفت. بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا ماشین سازی در لیگ برتر باقی بماند.

سرمربی ماشین سازی ادامه داد: طی ۵ روز گذشته ریکاوری انجام داده ایم. بازی قبل برابر تراکتور می‌توانست مساوی شود. مقابل پارس جنوبی هم باید برنده می‌شدیم. سعی کرده ایم بازیکنان را از لحاظ ذهنی برای مسابقه پیش رو آماده کنیم. امیدوارم با انجام بازی خوب و تهاجمی، ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


افاضلی در ادامه تصریح کرد: بابک مرادی و مسلمی پور به دلیل محرومیت در این دیدار غایب هستند. شاهین ثاقبی هم مصدوم است، اما سایر نفرات شرایط خوبی دارند.

او در پایان گفت: در هفته پایانی نظارت ویژه ای روی لیگ وجود دارد. امیدوارم باشگاه هایی که بازی های مهمی ندارند، با تمام توان در زمین حاضر شوند. از تیم های داوری هم خواهش می کنم که تمرکز ویژه ای داشته باشند، زیرا سرنوشت باشگاه ها ممکن است با یک سوت اشتباه عوض شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار