دونده سرعتی کشورمان:

تخلفات کیهانی در بازرسی کل کشور محرز شد/ مبلغ غرامت به ویلموتس اندازه بودجه سالیانه سایر رشته‌های ورزشی است

دونده سرعتی کشورمان گفت: من از سازمان بازرسی کل کشور تشکر می‌کنم که با اثبات تخلفات کیهانی مانع حضورش در انتخابات ریاست دو و میدانی شد.

رضا قاسمی دونده سرعتی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رد صلاحیت مجید کیهانی برای انتخابات فدراسیون دو و میدانی کشورمان اظهار کرد: خبر خوبی را بعد از مدت‌ها شنیدم و از وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که مانع حضور کیهانی در انتخابات شده است. کیهانی در مدت ۴ سال ریاستش عملکرد ضعیفی داشت و  در دوران مدیریت خود ۱۰ سهمیه المپیک به ۲ سهمیه المپیک کاهش یافت و  ۲ ورزشکار  هم تحت حمایت فدراسیون دو و میدانی توانستند سهیمه این رویداد مهم را بدست آورند. 

او ادامه داد:  تخلفات کیهانی در بررسی و تحقیقات بازرسی کل کشور محرز شده است و از مسئولان این سازمان تشکر و قدردانی می‌کنم که مانع حضور کیهانی در انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی شدند. علاوه بر این قطع حقوق ورزشکاران، لغو اردو‌ها و پرداخت نکردن قرارداد دوندگان تیم‌های استقلال و مس سونگون در دوران ریاست کیهانی رخ داد.

قرارداد نداشتن  تیم دو و میدانی استقلال  جزو تخلفات کیهانی است  

قاسمی درباره اینکه مبلغ قرارداد دو و میدانی کاران تیم استقلال پرداخت شد، گفت: نه هنوز مطالبات مالی ما پرداخت نشده است. به هر حال ما با نظر مستقیم کیهانی برای تیم استقلال مسابقه دادیم و قرارداد هم نداشتیم که این موضوع یک تخلف در دوران ریاست کیهانی در دو و میدانی محسوب می‌شود.  

دونده سرعتی کشورمان درباره نظرش در مورد محکومیت فدراسیون فوتبال در پرداخت ۶ میلیون و ۲ هزار یورویی به مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال گفت:  به هر حال  این مبلغ به اندازه بودجه کل رشته‌های ورزشی است و مسئولان ورزش باید پاسخگو باشند.  

او درباره اینکه در مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی شرکت می‌کند، بیان کرد: بله به احتمال زیاد در ماده ۱۰۰ متر سرعت در این رقابت‌ها شرکت می‌کنم.  

برگزاری مسابقات دو و میدانی اتفاق خوبی است 

قاسمی درباره اینکه همراه با  تیم سپاهان در لیگ دو و میدانی مسابقه می‌دهد، گفت: بله، من عضو تیم دو و میدانی سپاهان هستم. به هر حال برگزاری مسابقات دو و میدانی اتفاق خوبی است، چون بعد از ۷، ۸ ماه رقابت‌ها شروع می‌شود و  شور و نشاط خوبی در بین دوندگان به وجود می‌آید.  

دونده سرعتی کشورمان بیان کرد: ما با هزینه شخصی تمرین می‌کنیم و  در دوره ریاست کیهانی حقوق‌های دو و میدانی کاران قطع شد و این موضوع باعث شد که رکورد‌ها افت پیدا کند. علاوه بر این  کیهانی خیلی از ورزشکاران مطرح را کنار گذاشت و آن‌ها خانه نشین شدند و  از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کردند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
برای این همه ضرری که فوتبال به بودجه ی کشور علی الخصوص بودجه ی ورزش کشور زده، تا چند سال این رشته رو از دریافت پول دولتی محروم کنند و فقط به سایر رشته ها بدن، اگر کسی عاشق فوتبال باشه بدون پول هم میاد توی تیم ها بازی میکنه، و همچنین خودشون از بخش خصوصی و تبلیغات در بیارن، مگه فوتبال رشته ی پر طرفداری نیست؟ پس خود هوادارهاش خرجش رو بدن!
آخرین اخبار